Gå til innhold

TL: 25.09.11, Vålerenga - Rosenborg, Ullevål Stadion


Maefteda

Anbefalte innlegg

Arsenal - Barcelona. 10 mann i 80 minutter.

 

Jeg tar det som et kompliment at du mener at det er sammenligningsgrunnlag mellom VIF og Chelsea, Arsenal og Barcelona.

 

Jeg har aldri sagt at det ikke er kynisk, men nå er det engang sånn at serien avgjøres på poeng og ikke estetikk.

Endret av Runar waits for alice
Fjernet unødvendig sitering.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar det som et kompliment at du mener at det er sammenligningsgrunnlag mellom VIF og Chelsea, Arsenal og Barcelona.

 

Jeg har aldri sagt at det ikke er kynisk, men nå er det engang sånn at serien avgjøres på poeng og ikke estetikk.

 

Jeg sier at det er ingen som spiller slik som det VIF gjorde med 10 mann. Jeg kan ikke huske å ha sett et lag ligge slik og spille hockey, selv med 10 mann. Det er snakk om 1 mann mindre, ikke 5.

Lenke til kommentar

Jeg tar det som et kompliment at du mener at det er sammenligningsgrunnlag mellom VIF og Chelsea, Arsenal og Barcelona.

 

Jeg har aldri sagt at det ikke er kynisk, men nå er det engang sånn at serien avgjøres på poeng og ikke estetikk.

Men du inrømmer fortsatt ikke at du hadde feil? Det er latterlig av Vålerenga, og det må du innrømme. Vi snakker om 1 mann utvist. 1! Ingen grunn til å spille handballforsvar og klarere til tilskuerne hver gang man har ballen.

 

Edit: Fjerna unøvendig quoting

Endret av eveant
Lenke til kommentar

Veigar Pall much?

 

Fantastisk! Du trekker fram den eeenee spilleren som ikke har spilt på laget i 2 måneder engang.

 

Rosenborg derimot ser ut til å ha fått dette som sin fotballfilosofi, og kommentatorer og dommere er med RBK - heeeelee norges fotball lag^^

 

Forresten, med denne filminga så er kanskje RBK norsk fotballs svar på Real Madrid.

 

El Clasico:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veigar Pall much?

 

Fantastisk! Du trekker fram den eeenee spilleren som ikke har spilt på laget i 2 måneder engang.

 

Rosenborg derimot ser ut til å ha fått dette som sin fotballfilosofi, og kommentatorer og dommere er med RBK - heeeelee norges fotball lag^^

 

Forresten, med denne filminga så er kanskje RBK norsk fotballs svar på Real Madrid.

 

El Clasico:)

 

VGP har spilt fotball før?

 

Det er DERE som har fått med seg at vi skal ha dommere med oss og alt. I dag ser du at vi IKKE har det, og hva svarer dere? "Nei jeg mener på Lerkendal da".

 

Er vi Norges svar på Real Madrid er dere Norges svar på East Stirlingshire

 

Jeg mener at det var rett av VIF å gjøre det de gjorde. Kynisk, men rett. RBK trykket så mye på at VIF kunne ikke ta sjansen med å blotlegge seg bakover. 1 mann kan ha mye å si, bare ta det Chelsea-eksemplet nevnt tidligere.

 

1 mann har mye å si for Chelsea? Vi gikk fra 2-0 til 4-1. Hvordan kan det DA ha noe å si?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mener at det var rett av VIF å gjøre det de gjorde. Kynisk, men rett. RBK trykket så mye på at VIF kunne ikke ta sjansen med å blotlegge seg bakover. 1 mann kan ha mye å si, bare ta det Chelsea-eksemplet nevnt tidligere.

Hadde Rosenborg spilt som Vålerenga gjorde, ville jeg gått knallhardt ut mot dem, selv om jeg heier på dem. Hvordan du kan synes at de spiller "rett" kan ikke jeg skjønne. Makan til ødeleggende og publikumsuvennlig fotball har jeg aldri sett. At de gjør det på hjemmebane er som sagt lavmål.

Lenke til kommentar

Er det i det hele tatt noen som kan komme med et bedre eksempel på lag som går rett i angrep med 1 mann mindre unntatt Chelsea?

 

Jeg hater å innrømme det, men VIF og Chelsea er på litt forskjellige nivå.

Da utfordrer jeg deg til å finne andre lag som spiller uten spisser og slår ballen utover sidelinja ved hver anledning i 20 minutter, kun på grunn av et rødt kort.

Lenke til kommentar

Er uansett søkt å sammenligne Chelsea-Swansea mot VIF-RBK... Rbk har vært utrolig formsterke, og når man leder 1-0 går man ikke hodeløst i angrep mot ett lag som er hakket bedre. Når man så mister 1 spiller med 10 minutter igjen, handler det ikke om å gjøre en fantastisk kamp offensivt, men å holde tett bak.

 

At Rbk ikke utnytter sjansene sine, er det dere burde være irritert på, ikke at vålenga legger seg bakpå.

Lenke til kommentar

Er uansett søkt å sammenligne Chelsea-Swansea mot VIF-RBK... Rbk har vært utrolig formsterke, og når man leder 1-0 går man ikke hodeløst i angrep mot ett lag som er hakket bedre. Når man så mister 1 spiller med 10 minutter igjen, handler det ikke om å gjøre en fantastisk kamp offensivt, men å holde tett bak.

 

At Rbk ikke utnytter sjansene sine, er det dere burde være irritert på, ikke at vålenga legger seg bakpå.

Det handler ikke om å gå hodeløst i angrep. Det har ingen sagt. Men det handler om å tørre å angripe. De tør jo ikke det med EN man engang. De spiller jo uten spisser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...