pian Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hva er en "bra" converter i en dvd-spiller? Var på elkjip for å kjøpe en philips dvd625 til 999,- men selgeren begynte å så tvil om den. Dårlig converter, ikke mulig å gjøre sonefri, bla bla bla. Men etter at jeg var der har jeg lett litt på nettet, og funnet bra omtale. Bl a kan den gjøres sonefri med fjernkontrollen, har masse bra utganger og får jevnt over god kritikk for at den spiller av "hva som helst". I tillegg er den jo skikkelig slim! D/A converteren er oppgitt til å være 10/24 MHz/bit. Jeg har ikke peil på dvd-spillere, så vennligst hjelp meg her. Noen som har testa den? Noen som kan se ut fra specs om denna bør funke? Takk... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 99% av alle DVD spillere kan lett gjøres sonefrie. http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks press 99990 on the remote with the tray open Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 det er 2 dac'er i ein dvd spelar ein for lyd og ein for bilete lyd bør være av eit bra merke og minst 24bit/96khz Bilete bør helst vera 10bit/54mhz og sånt koster fort eit par tusen lapper, men så får du og mykje meir igjen for pengane enn ein billig <1000kr spelar Lenke til kommentar
Bennyhil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kjøpte sånn spiller sist uke. Da var prisen 1700.- men fikk den for 999.- fordi den skulle på tilbud denne uken. Har ikke erfaring med DVD spiller fra før, men har fått testet denne litt å en ting er sikkert. Samme hva jeg putter i den så spiller den av, men har du lagt fks: mp3 filer i mapper så finner den ikke mappene, men den finner mp3 filene. Kjøpte den helst fordi jeg har en DV video kamera, lager de filene om til MPG (ca 630MB på 1 times film) å den spiller det med en kvalitet jeg er kjempe fornøyd med. Men, som alltid: en DVD til 2000.- er sikker bedre enn en til 999.- å en til 3-4000.- burde være enda bedre, men jeg tror dette er en bra 1000.- lapp spiller. Lenke til kommentar
pian Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Takk for alle svar, endte opp med en Pioneer DV-360 som virker svært bra, 1700,- på elkjøp for den. Bra lyd og bilde, testa med en gang jeg kom hjem Pioneer lager da også bra produkter. Eneste jeg lurer på er om den allerede er sonefri, men det må jeg vel pent teste før jeg finner det ut .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå