Chillin123 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hei. Hvordan burde jeg gå frem for å hinte litt diskre at jeg har begynt å like henne mer enn som bare enn venn? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Just say it.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hva med "håper vi kan bli mer enn venner en gang"? Postet av anonym: 3ee9fb63688f6c0c6e9407ac91ebf19c 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Klarte å forsnakke meg litt i går kveld.. Vi drev å diskuterte drømmer. Så sa jeg at jeg kan "nesten" Drømme det jeg vil visst jeg ligger å tenker mye på det helt til jeg sovner. Jeg fortalte henne for 2-3uker tilbake at jeg hadde drømt om henne.. Og da sa hun at jeg noen ganger creapet henne ut.. Også fortsatte vi å diskutere det litt å hun sa at hun syntes det var bra at jeg var ærlig. Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 thats obv not the way Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Når du skal treffe henne neste gang kan du sitte og lese i denne i tråden, liksom tilfeldig. Det burde da funke som hint? Hvis ikke kan du jo stappe PCen opp i trynet hennes og skrike ''SE HVA JEG FANT''? Endret 20. september 2011 av Randomizer 3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Just say it.. Hva med "håper vi kan bli mer enn venner en gang"? Whaaaat? Og la hun få kontrollere utfallet? Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Just say it.. Hva med "håper vi kan bli mer enn venner en gang"? Whaaaat? Og la hun få kontrollere utfallet? Hvordan skal jeg gå frem da?? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 møt hun! kroppkontakt, hvis dere får øyekontakt ikke vik! se hvordan hun sitter, evt mot deg, fra deg. tar hun seg ofte til håret? smiler med deg, ler av vitsene dine. viser hun mye bar hud? Slik, nå drar du og møter hun for f! 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 møt hun! kroppkontakt, hvis dere får øyekontakt ikke vik! se hvordan hun sitter, evt mot deg, fra deg. tar hun seg ofte til håret? smiler med deg, ler av vitsene dine. viser hun mye bar hud? Slik, nå drar du og møter hun for f! Møter henne så og si hver dag, burde jeg gå vi pleier også å klemme endel, kanskje prøve å holde klemmen litt lenger? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 spør om hun joiner kino, bowling ett eller annet så dere får litt alene tid. da burde hun skjønne det Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 spør om hun joiner kino, bowling ett eller annet så dere får litt alene tid. da burde hun skjønne det Høstferie om snaut 1uke, tenker kanskje på å be henne hjem til meg, og lage noe god mat og se en film. Noen som tror det vil funke? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) hvis du er skilla på og lage middag så går det nok bra men de fleste jenter burde skjønne hinte når du spør dem hjem og å se en film bare dere to. Da er sjangsen veldig stor for at det skjer noe Jo, også kan du først spørre om hun joiner noe sosialt, bowling, fotballkamp ett eller annet felles. også når dere er på vei hjem kan du si: du det var skikkelig koselig og være med deg vi må finne på noe igjen Endret 22. september 2011 av R3pulsive Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Si til henne at hun er søt, vakker osv. Lurt? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 to ordinary, når du møter henne og gir henne en klem si: oii, så godt du luktet. si noe som ikke blir sagt til vanlig. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 to ordinary, når du møter henne og gir henne en klem si: oii, så godt du luktet. si noe som ikke blir sagt til vanlig. Kanskje gi litt lengre og flere klemmer enn jeg pleier til vanlig? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 ikke flere, men omfavn henne litt mer. også hvis du overrasker hun så kom bakfra og gi hun en klem mens du holder rundt midjen hennes.. men da skal dere være ganske close for at hun ikke skal bli fornærmet Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Hvordan pleier jenter å være når dem flørter "mot" gutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå