Gå til innhold

Høgskoleeksamen på to studier

paalmat

Anbefalte innlegg

hei

Går nå på mitt 2.år på dataingeniør og 1.år på informatikk(nettstudium) og dette blir kanskje et problem når det blir eksamenstider. Sjansen for at jeg kan komme opp til eksamen i to fag(altså et fag på dataing, og et på informatikk) på samme dag er der, og jeg lurer derfor på om det finnes noen eksamenslover som gir meg rett til å endre eksamensdagen i det ene faget, eller om at jeg må bite i det sure eplet og prioritere det ene faget og ta det andre neste halvår?

Har sjekket litt rundt på lovdata sine sider, men har ikke funnet noen spesifikk lov som gir meg svar på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eksamenar på offentlege høgskular går på offisielt fastsette datoar. Gjev det problem med anna gjeremål (til dømes ein eksamen utanfor studiet eksamenen høyrer til) er det ditt eige problem å finna utav. Nett som om ein arbeidsgjevar krev du skal vera på vakt denne datoen. Tek ein på seg to oppgåver samstundes er det generelt ei sak for ein sjølv finna ut av konfliktar som oppstår når båe oppgåvene krev ein er til stades samstundes.

Lenke til kommentar

Eksamenar på offentlege høgskular går på offisielt fastsette datoar. Gjev det problem med anna gjeremål (til dømes ein eksamen utanfor studiet eksamenen høyrer til) er det ditt eige problem å finna utav. Nett som om ein arbeidsgjevar krev du skal vera på vakt denne datoen. Tek ein på seg to oppgåver samstundes er det generelt ei sak for ein sjølv finna ut av konfliktar som oppstår når båe oppgåvene krev ein er til stades samstundes.

Dette har jeg hørt før, men jeg har også hørt at hvis man har en relativt gyldig grunn ( sykdom for eksempel), som gjør at det blir vanskelig for studenten å møte opp til eksamen, så kan det fastsettes ny eksamensdato for studenten. Spørsmålet mitt er om en av dere, som er kyndige nok på eksamenslover og som kan være snill nok til å ha noe som kan referere til svaret sitt, vet om en slik lignende lov som sier at jeg kan få ny eksamensdato pga. to eksamener på samme dag.

I stedet for å si at sånn er det bare uten å ha noe å refere svaret til

Endret av paalmat
Lenke til kommentar

Å referera til noko lov her er SÆRS vanskeleg, av di dette går fram av eksamensinstruksen ved den einskilde høgskulen/universitetet, fastsett i medhald av §3-9 i lova om universitet og høgskular. For å ta eit konkret døme, seier instruksen ved høgskulen i Buskerud:

Utsatt eksamen kan tilbys studenter som skriftlig kan dokumentere godkjent grunn til fravær fra ordinær eksamen, f.eks. ved legeattest. Studenter med bekreftelse på termin rundt eksamenstidspunktet kan tilbys utsatt eksamen uten ytterligere dokumentasjon. Utsatt eksamen kan avholdes innenfor samme eksamensperiode eller i påfølgende semester.

Merk her at utsett eksamen KAN (ikkje MÅ) vera eit tilbod om studenten sjølv kan dokumentera GODKJENT grunn (i praksis sjukdom eller fråvære grunna pålegg om møteplikt utanfor eigen kontroll av anna offenleg styresmakt, som domstol, vernepliktsverk eller liknande) for fråvær. Altså: I alle andre tilfeller - NEI!

Å tru at ein studiestad vil vurera at ein sjølv ynskte å prioritera ein annan eksamen som "godkjent grunn for fråvær" ved ein eksamen ved denne studiestaden vert inkje anna enn naivt. Slikt er reservert ting ein overhodet ikkje KAN styra sjølv.

Lenke til kommentar

Å referera til noko lov her er SÆRS vanskeleg, av di dette går fram av eksamensinstruksen ved den einskilde høgskulen/universitetet, fastsett i medhald av §3-9 i lova om universitet og høgskular. For å ta eit konkret døme, seier instruksen ved høgskulen i Buskerud:

Utsatt eksamen kan tilbys studenter som skriftlig kan dokumentere godkjent grunn til fravær fra ordinær eksamen, f.eks. ved legeattest. Studenter med bekreftelse på termin rundt eksamenstidspunktet kan tilbys utsatt eksamen uten ytterligere dokumentasjon. Utsatt eksamen kan avholdes innenfor samme eksamensperiode eller i påfølgende semester.

Merk her at utsett eksamen KAN (ikkje MÅ) vera eit tilbod om studenten sjølv kan dokumentera GODKJENT grunn (i praksis sjukdom eller fråvære grunna pålegg om møteplikt utanfor eigen kontroll av anna offenleg styresmakt, som domstol, vernepliktsverk eller liknande) for fråvær. Altså: I alle andre tilfeller - NEI!

Å tru at ein studiestad vil vurera at ein sjølv ynskte å prioritera ein annan eksamen som "godkjent grunn for fråvær" ved ein eksamen ved denne studiestaden vert inkje anna enn naivt. Slikt er reservert ting ein overhodet ikkje KAN styra sjølv.

Antar at det er vanskelig for deg å refere til noen slike lover ja.

"fråvære grunna pålegg om møteplikt utanfor eigen kontroll" dvs. også møteplikt på en annen eksamen fordi dette er satt opp på en dato som er "utenfor egen kontroll" som du sier.

Endret av paalmat
Lenke til kommentar

"fråvære grunna pålegg om møteplikt utanfor eigen kontroll" dvs. også møteplikt på en annen eksamen fordi dette er satt opp på en dato som er "utenfor egen kontroll" som du sier.

Nei, dette vert ikkje "utanfor eigen kontroll". Her har du full kontroll sjølv - du VEL om du VIL møta eller ikkje. Du kan ikkje velja om du VIL vera sjuk eller ikkje. Du kan heller ikkje velja om du VIL møta eller ikkje når ein domstol eller vernepliktsverket gjev deg eit møtepåbod.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...