Torbjørn Jentoftsen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vesterålens høyeste fjell, Møysalen i høstlys. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nydelig varmt lys på fjellet. Liker farven/gløden og bildet er fint og skarpt, men jeg opplever bildet litt midtstilt - mulig jeg ville forsøkt ett kutt opp og ett til høyre. lis:-) Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Tøft, får liitt sånn sydenfølelse ;o) Kan være en ide og bruke samme farge i signaturen som fra det lyseste i bildet... Hvitt blir litt feil i dette bildet. Lenke til kommentar
RagnarKH Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Et deilig lys du har fanget. Det kommer vel fler muligheter i tiden fremover vil jeg tro. Midstillt? Næææææ....I et naturportrett vil noe alltid være i midten, ellers må vi dele bildet i to. Savner noe dybdedynamikk i bildet, men det kan også skyldes raw-konverteren (hvis man ikke er obs) Hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Flott lys, men den høye brennvidden tror jeg har flatet ut motivet noe og synes jeg mister dybdefølelsen. Det kan hende du kan hente den opp igjen ved litt forsiktig prøving med kontraster osv. Kanskje f.eks en lokal kontrastheving vil stramme det opp litt. Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nydelig varmt lys på fjellet. Liker farven/gløden og bildet er fint og skarpt, men jeg opplever bildet litt midtstilt - mulig jeg ville forsøkt ett kutt opp og ett til høyre. lis:-) Har visst litt problemer med høyre og venstre. Det var et lite kutt i venstre side jeg mente. :)lis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg