Uglegutt Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Heldigvis er slik sensurering med på å redde verden ved å promotere gode familieverdier. Sex, banning og nakenhet er påfunn fra homofile kommunister Haha gullkommentar Lenke til kommentar
tmg Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 hmm ingenting er sensurert hos meg Fulgte lenkene i denne tråden og, ingen pip eller mjau på min spotify (og takk skaperen for det) :> Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ser at jeg har "mistet" flere sanger i Spotify i løpet av den siste tiden. Før når en sang ble fjernet fra Spotify ble den i det minste liggende igjen i spillelisten, men nå forsvinner de helt virker det som. Hvis de nå begynner å sensurere all musikken min lurer jeg på om ikke den hundrelappen i måneden kan begynne å gå til noen andre. Edit->Preferences-> ta bort avhuking på Hide unplayable tracks? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ser man det, mange takk Ble så forbanna her om dagen da jeg oppdaget at de hadde fjernet noen sanger som var nyoppdaget for meg. Trodde de var fortapt for alltid. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har hatt spotify siden det kom og betalt for det. Men syns til stadighet mer og mer musikk fjernes, og nå med den latterlige pro amerikanske sensuren(kom omtrent samtidig som det ble lansert i statene) så begynner det å bli en veldig mye dårligere tjeneste. Har testet wimp endel, men den er langt fra perfekt den heller. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Grensesnittet i Wimp er nesten ubrukelig synes jeg. Men nå begynner Spotify å bli helt skit også. Søk på "In Flames" så får man opp 2 album nå. En måned siden så var alle der. Samme story med hundrevis av andre sanger i spillelista mi. Og sensuren er jo helt kuk. Det står jo "Parental Advisory - Explicit Content" på album coveret: Eminem – The Eminem Show Likevel er hver eneste sang sensurert. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Spotify skulle aldri ha blitt lansert i USA. Er jo latterlig hvor overfølsom de skal være. Masse latterlige regler har de også. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Drap er ok, men nipples og banning er fyfy... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Og da var plutselig masse på mine playlists som til og med har '(Explicit)' i navnet bitt sensurert ... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Drap er ok, men nipples og banning er fyfy... Nja, i sangen jeg har nevnt ett par ganger her, så har di sensurert "kill" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Aha, ok, da er det bare greit å se det på TV, ikke synge om dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå