Niklasp Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vi viser deg hvordan du får banningen tilbake. Har Spotify-sangene dine blitt sensurerte? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Fint for de som har muligheten, det har ikke jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dette brde snarest bli mulig å fikse via en seting som huskes. Lenke til kommentar
cake Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 http://open.spotify.com/track/1NagztGB8olUYwJOrJLXnm denne er jo mer ubehagelig og høre på... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ser at jeg har "mistet" flere sanger i Spotify i løpet av den siste tiden. Før når en sang ble fjernet fra Spotify ble den i det minste liggende igjen i spillelisten, men nå forsvinner de helt virker det som. Hvis de nå begynner å sensurere all musikken min lurer jeg på om ikke den hundrelappen i måneden kan begynne å gå til noen andre. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Heldigvis er slik sensurering med på å redde verden ved å promotere gode familieverdier. Sex, banning og nakenhet er påfunn fra homofile kommunister 5 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 BUHU! DØD OVER SPOTIFY FOR Å SKADE BRUKERNE! Vel.... la oss håpe de løser dette på en elegant måte: De alternative sensurerte sangene kommer automatisk KUN på den sensurerte spillelisten. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hos meg var første hit på søk på Motherlover den med parental advisory. Kanskje det har noe å si når man registrerte seg, hvilket abbonoment man har og evt. også hvilken data spotify har lagret om deg (enten via registrering eller fb-connect). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kan dei ikkje legge inn ein innstilling som me kan slå på eller av? Enten har du med banneord, eller utan. Dagens system er jo tragisk. Eg fant knappen på eit par album, men såg ikkje den advarselstaggen. Enkelte album hadde og færre spor i den utgåva som dukka opp når eg trykka på knappen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ser at jeg har "mistet" flere sanger i Spotify i løpet av den siste tiden. Før når en sang ble fjernet fra Spotify ble den i det minste liggende igjen i spillelisten, men nå forsvinner de helt virker det som. Hvis de nå begynner å sensurere all musikken min lurer jeg på om ikke den hundrelappen i måneden kan begynne å gå til noen andre. Det har blitt en instilling. Man kan velge å vise dem fortsatt. Tror de har fått litt pes fra folk som ikke vil få opp sanger man likevel ikke kan spille av i søkeresultater, derfor satte de "ikke vis" som standard. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Et lyspunkt i hverdagen er at lange sanger ikke er utilgjengelig for streaming lengre (begynte å løse seg for 16 dager siden). Endelig kan vi høre kvalitetsmusikk på Spotify! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg må trykke på pilen for å finne den sensuerrte versjonen.. Konge Edit: Lange sanger ikke på streaming? Er jeg den eneste som ikke har hatt noen problemer? Tom Waits – Tom Tales varer i overkant av 35 minutter og den har jeg alltid hatt tilgang til. Nå har jo jeg hatt premium 98% av tiden min på spotify, da. Sammenheng? Endret 19. september 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
eXa Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Grrrr.... Coheed and Cambria - Always & never explicit album version Ingen alternativer og fremdeles sensurert... grrr, den heter jo til og med "explicit album version" Det samme gjelder resten av plata også (IV) og det er ingen usensurerte alternativer. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har ikke måttet gjøre dette før, men har opplevd at ett og samme album (100% sikker på at det var samme, og kun en versjon av det) går fram og tilbake fra sensurert og usensurert. Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Man skal kunne føle, kjenne og ikke minst Høre budskapet i en sang, enten det er perverst, ondt eller rett og slett bare harmonisk. At de våger å fikle med musikk lagd av artister som deler sjelen sin kan jeg ikke forstå. Pipelyder inni musikken? barnevennlig? Spør du meg er det latterlig.. Spotify er for musikk-entusiaster og andre, ikke for barn. Barnevennlig my ass! eller burde jeg si (biiip)? 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gleder meg til denne blir sensurert : 3 http://open.spotify.com/track/25QPdi7nVtPOiWzizMRVox Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 http://open.spotify.com/track/1NagztGB8olUYwJOrJLXnm denne er jo mer ubehagelig og høre på... ... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvorfor skulle spillelisten til artikkelforfatter være sensurert? Nå ble jeg egentlig jævli nysgjerrig for det å sensurere musikksmak er for meg svært merkelig om man mer eller mindre ikke er i et skap og har kun artister som Freddy Mercury, Ricky Inglesias, Elton John og George Michael på listen sin Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 jeg har IKKE den muligheten. For sikkerhets skyld så har jeg søkt opp albumet som vist i eksempelet. No go. Det som kanskje er mest irri er f.eks. Missy Eliott har ikke noe annet enn "amended version" av sine album. Prøver meg på Wimp jeg tror jeg. Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 FAIL! sier jeg bare. Som morten-89 sier så har artisten et budskap med sangen sin (forhåpentligvis). At de da skal begynne å tukle med det er HELT uforståelig for meg. At artistene godtar det er også HELT uforståelig. Hvis man på død og liv skal pisse sarte amerikanske rabiate kristne oppetter ryggen så bør man ha en innstilling i Spotify som sier "Barnefilter AV/PÅ". Om man har aktivert barnefilter så blir alle album med "explicit lyrics" (som det så fint heter på nynorsk) tatt bort fra søkeresultatene. Pålagte pipelyder og mjauing (herregud, det må være en ond spøk) har INGENTING i musikk å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå