Lis K Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Rødt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Synes uttrykket er spennende og at du har gjort en veloverveid plassering her. Det kan være vanskelig på denne typen motiver, men synes så absolutt du har falt på et valg som funket for meg. Hadde det ikke vært for fargen hadde jeg fint kunne hatt dette på veggen da jeg liker det enkle uttrykket meget godt. Nå skal ikke du lastes for at jeg ikke er glad i å ha rød farge hengende på veggene så konklusjonen fra meg blir: Kjempebra! Bildet fremstår som litt mørkt, men jeg tror det er noe av det som skaper den lille ekstra nysgjerrigheten og spenningen så det er ikke sikkert du skal gjøre noe med det. Som kunstverk fungerer det nemlig kanon! Endret 19. september 2011 av Espen Ørud Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Et bilde som MÅ sees mot sort bakgrunn for å få den rette opplevelsen Enkelt, men veldig virkningsfult Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kreativiteten lever ser jeg! Fanget oppmersomheten med en gang denne! Bra utført. Jeg liker dog ikke fargen, men det er vel mine fargepreferanser som kommer inn der da... God 4'er dog! Lenke til kommentar
Lis K Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Tusen takk for kommentarer Espen, wasco og morten. Egentlig er ikke rødt min favoritt heller, men det var det jeg hadde for hånden:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg