godsairforce Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 en kommende idrettsstjerne burde ikke sikle etter godteri... Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 en kommende idrettsstjerne burde ikke sikle etter godteri... lol.. viktig med overskudd! dessuten hendte alt dette før jeg begynnte min eminente idretts-karriere! nå står jeg bare å sikler over øl/rusbrus/cider hyllene Lenke til kommentar
Danko Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Huh, ingen som har nevnt Ultra ?! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Huh, ingen som har nevnt Ultra ?! Hmm, kanskje det er en grunn til det? Lenke til kommentar
Danko Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hmm, kanskje det er en grunn til det? Ultra er jo definitivt den beste plassen å handle mat da. :-) Størst utvalg, masse ferskvarer, ferske varme brød, varmmat, osv, men noe dyrere.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det beste stedet er da Coop! 8) (mulig jeg er litt inhabil ) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det beste stedet er da Coop! 8) (mulig jeg er litt inhabil ) Hvilken Coop da? Den Coop (Prix) på toppen av den gata Hoff og Lund (der det nå er en svinedyr NetCom-butikk i underetasjen) lå i? Da drar jeg heller over gata på Rema eller var det Rimi (husker ikke). Personlig så brukte jeg å handle på den lille sjappa på Grødtvedt. Eller så gikk jeg forbi brannstasjonen (med mange garasjer), Østfold Energi (er det ikke de som ligger der?) og Shellstasjonen og inn til sentrum Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Vår kjære S-lag på svorkmo er best... alt koster bare 10 % mer enn andre plasser... :smile: Lenke til kommentar
merkur Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 REMA 1000 og prix! Der har de billig tvix! Haha, det rimte.... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jacob`s på Holtet! Ultrolig bra varer og utvalg. 8) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jacob`s på Holtet!Ultrolig bra varer og utvalg. 8) Jackoff's ?? :o usj... lykke til... Lenke til kommentar
l2c Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Rema 1000 gjerrigknarker! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Meny er uten tvil det beste!! ingenting slår de ferdigsmørte baguettene der Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Meny er uten tvil det beste!! ingenting slår de ferdigsmørte baguettene der og alt det andre svineriet og de farlige sprengstoffene de selger! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Den atme meg, Rema eller.no tull Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ultra er DYR! Kiwi har garanti på frukten og på holdbarhet, i tilegg til andre fine greier (som hver 6. bleiepakke gratis eller no).. De har også vært en av de billigste butikkene i mange tester jeg har sett.. Go kiwi! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kiwi har garanti på frukten og på holdbarhet, i tilegg til andre fine greier (som hver 6. bleiepakke gratis eller no).. Og du benytter deg vel av den 6 bleiepakken ofte du? Nei, Ultra er nok stedet å handle mat ja Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Pris = Rema 1k Alt anna = Meny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå