uranus Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hva er den beste plassen å handle mat? Og med dette meneer jeg Norge. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Hehe, rart at du sier det, fordi jeg var der igår. Måtte bare være litt "harry" hehe . Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hva er den beste plassen å handle mat? matbutikken? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Rema 1k er seff best Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Meny menytøs! men jeg er litt enig.. for på meny har de fløtegratinerte poteter og kyllingvinger og lår og dill og dall! dyrt men godt! hvis du ser bortifra all den helvettes pepperen i potetgreiene! :o de har mye spennende der.. det skal de ha.. men så er de litt dyre på div ting og.. skal man ha ferskvarer ville jeg gått dit.. skal man ha dopapir og melk går man på rimi.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 .......skal man ha dopapir...... Så kommer du til MEG, /me selger sikkert like masse dopapir på en dag som rema/rimi gjør på ei veke (iallefall i kilo.) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 .......skal man ha dopapir...... Så kommer du til MEG, /me selger sikkert like masse dopapir på en dag som rema/rimi gjør på ei veke (iallefall i kilo.) jobber du hen a? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 kontorspar vel, DUH! Selger mest til bedrifter da, så det blir en del på en gang Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 En ting angåande Rema 1k. Korfor tallet 1000?? Korfor ikkje "Rema 1" elns? 1000 =høgt tall, altså burde du ut i fra navnet forbinde rema1000 med høge priser, hvilket er negativt. Noken som vil kommentere dette? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Beirut kebab ved eldorado i byen (Oslo) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bagatelle, Annen etage, Bølgen & Moi. Eller Maccern. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bagatelle, Annen etage, Bølgen & Moi. Eller Maccern. De glemte da vitterlig restauranten på Hotel Continental og Grand Café! Skam Dem! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 De glemte da vitterlig restauranten på Hotel Continental og Grand Café! Skam Dem! Nei, jeg glemte dem ikke, nei. Jeg tok de eneste terningkast-6-restaurantene jeg kunne. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 fyller ikkje kjøleskapet seg selv opp ? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 En ting angåande Rema 1k. Korfor tallet 1000?? Korfor ikkje "Rema 1" elns? 1000 =høgt tall, altså burde du ut i fra navnet forbinde rema1000 med høge priser, hvilket er negativt. Noken som vil kommentere dette? Skulle det kanskje heller vært "Rema 999", kanskje? Kanskje det har med fart å gjøre, at man tenker på 1000 som "kjøp kjapt, fort og gæli" eller noe sånt... anyway, beste stedet å finne mat i Norge; No. 3 i byen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå