milkyway Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hei, enda en "newbie" på desperat jakt etter råd angående oppsett av gaming pc til ca 12,000. Pcen skal ha bra ytelse i spill, samt være stillegående og ellers gi mye for pengene. Etter noen timer har jeg endelig fått satt sammen et oppsett som virker greit, men trenger kommentarer angående oppsettet Oppsett: godriggen Har valgt bort Fractal design r3 kabinettet ettersom jeg forstår det slik at skjermkortet ikke vil passe (0,29 cm for stort). Har også valgt i5 2500k ettersom det virker som on i7 ikke er nødvendig, og at det er for dyrt (har jeg lest på diskusjon.no hvertfall) . Har også valgt 16 gb ram fordi jeg synes at prisen på RAM er så liten, at det ikke er så mye å spare uansett. (usikker på Kingston dog, mange anbefaler jo vengeance, men har også lest på internettguider at Kingston er anbefalt). Har lagt til lydkort fordi det ikke kostet mye, og fordi jeg er litt halveis lydfreak. so, noe dere ville endret på? maskinen skal ikke bli brukt til annet en gaming, og generell stuepc bruk. Alle innspill mottas med takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå