Znaky Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Hei, Min HTC Desire begynner å bli sliten innvendig, treg osv. Vet det bare er å fabrikk resette den, men har lyst på ny mobil også. Men jeg vet ikke hvilken mobil jeg har lyst på. Står mellom SGS2, LG Optimus 2x og Optimus 3D. Er de jeg har lyst på. Madamen har SGS2, vi hadde Desire sammen, men nå vil jeg gå min egen vei Har dere kanskje noen andre telefoner jeg burde se etter, eller burde vente litt på? All tips tas imot. Og jeg vil ikke ha "søk på forumet" kommentarer, selv om jeg vet de kommer. Det jeg bruker mobilen til, er spilling, internett, liker å ha masse apps Endret 21. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 sett på EVO 3D og Sensation? Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Nei, egentlig ikke. Skal lese test nå, men føler jeg har lyst på noe annet enn HTC Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 ser den. da er det jo egentlig SGSII som er kongen på haugen for tiden.. Lenke til kommentar
kjatrik Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg sliter litt med det samme... Har I4 nå. Usikker på om jeg skal ha i5 eller sgs2 eller optimus3d Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det beste er vel å vente litt på Samsung Nexus Prime..? Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Samsung Nexus Prime? Edit: Sjekket litt rundt, fant ut at jeg liker jo appsene til samsung, gratis spill osv Sjekket litt mer, blir nok en Nexus Prime her ja Endret 22. september 2011 av Znaky Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Samsung Nexus Prime? Edit: Sjekket litt rundt, fant ut at jeg liker jo appsene til samsung, gratis spill osv Sjekket litt mer, blir nok en Nexus Prime her ja Bare husk at Samsung Nexus Prime kommer til å bli levert uten alt jallet til Samsung. Den blir levert med en 100% ren Android-installasjon Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Jeg vet Har kjøpt samsung galaxy s2 til 200 kroner med djuice all in 1 M. Så får jeg se om det ikke blir nexus prime uten abo, når den kommer. Har lyst på nettbrett også, men den skal jeg ikke ta her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå