Gå til innhold

[Vinner: Mafsa] Fifa 12 Cup med premier fra Instantplay (X360)

And.rs

Er du interessert?   

65 stemmer

1. 1. Er du interessert?

Anbefalte innlegg

Har vel ingen ting å si om man møter samme lag? Det er jo deg mot han som betyr noe.

Enig i det. Er jo en fordel å ha mulighet til å spille det laget man liker best også.

Her er en liste over 4,5 stjerners lag (laget av BuerNor_):

Lag - ANG - MID - FOR

Fulham - 77 - 75 - 75

Liverpool - 80 - 79 - 80

LOSC Lille - 80 - 78 - 77

Marseille - 79 - 79 - 78

Lyon - 80 - 78 - 77

PSG - 79 - 80 - 78

Fiorentina - 80 - 76 - 76

Juventus - 80 - 81 - 79

Lazio - 77 - 78 - 77

Napoli - 81 - 77 - 78

Roma - 78 - 78 - 76

Porto - 79 - 79 - 78

Benfica - 81 - 77 - 77

Spoting CP 75 - 76 - 76

CSKA Moskva - 79 - 75 - 74

Zenit - 79 - 78 - 80

Atletico Madrid - 81 - 79 - 77

Malaga - 78 - 77 - 77

Sevilla - 79 - 78 - 77

Valencia - 80 - 77 - 76

Villareal - 83 - 79 - 75

Bay. Leverkusen - 79 - 79 - 76

Bor. Dortmund - 80 - 77 - 78

Og til en litt annen ting: noen som vet hvordan jeg får satt tekst inn i en "spoiler" boks her på forumet? Dvs at man kan velge om man vil skjule eller vise tekst? Tenkte å rydde opp litt i første post...

Du bruker

[spoiler][/spoiler]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Melder meg gjerne på her om det fortsatt er åpent.

GT: Stonemeister 77 (med mellomrommet)

Ikke noe problem! Men nå er det bare 5 plasser igjen. Så for dere som enda sitter på gjerdet er det på tide å melde seg på : )

Har vel ingen ting å si om man møter samme lag? Det er jo deg mot han som betyr noe.

Og til en litt annen ting: noen som vet hvordan jeg får satt tekst inn i en "spoiler" boks her på forumet? Dvs at man kan velge om man vil skjule eller vise tekst? Tenkte å rydde opp litt i første post...

Du bruker

[spoiler][/spoiler]

Takker!

Lenke til kommentar

Jeg er med, men kan noen i så fall forklare meg regler/oppsett av kamper osv ?

Første post er oppdatert med informasjon om regler. Kort fortalt er det en knockout turnering. Tap = ute, vinn = videre. Vi starter med 64 deltakere. Etter første kamp står det igjen 32. Neste kamp 16 osv. Turneringen varer fra 11 - 16 Oktober. Du får vite hvem du skal spille første kamp mot 8. oktober (kommende lørdag). Du kan velge hvilket klubblag du vil, men maks 4,5 stjerners. det skal spilles 6 minutters rangerte kamper. Premier blir levert av InstantPlay.no

Lenke til kommentar

Når på fredag skal kampene spilles? Skal reise da, så frykter jeg må melde meg av :/

Sjekk første post. Satt opp dato. Starter ikke før 12 okt.

Herlig! Da er jeg med :-)

Skal man velge seg et lag, eller tar vi det vi føler for? Eventuelt førstemann til mølla på de beste lagene?

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Så lenge man kan bestemme selv når kampene skal spilles har det vel ikke så veldig mye å si ;)

Føler det er greit å forholde seg til fastsatt dato. Både pga av at fler har sagt de ønsker å trene + at ikke alle sjekker tråden fra dag til dag. Om vi startet cupen f. eks i morgen er det en viss sansynlighet for at mange ikke får med seg dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...