kolvereid Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hei PREDACTON. Når er du klar til kamp. Det er nå bare 6 timer til fristen. Har sendt deg PM Lenke til kommentar
leirvik Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg blir gjerne med. Gamertag: TheisMag Når kan du spille? Har lagt deg til på xbox live, venter bare på at du skal godta. Er btw borte mellom 18:30 og 21:00. Det gjør vel ikke noe at kampen spilles like etter 21:00? Men det beste hadde vært om du kom deg på før den tid. Lenke til kommentar
InstantPlay Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Sjekk ut målene som er sendt inn så langt her: www.facebook.com/instantplay?sk=videos Mange gode mål Lenke til kommentar
fnats Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Mafsa og jeg får ikke tatt kampen før fristen i dag. Er det greit at vi tar den etter klokken 21:00? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Mafsa og jeg får ikke tatt kampen før fristen i dag. Er det greit at vi tar den etter klokken 21:00? Det går fint. Bare spill den før kl 22:30 Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Predacton var god. Jeg tapte 1 - 0, men det kunne godt blitt 7-0 Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Å spille med "normal" speed følest jo ut som å spille i slow motion, alt går så altfor sakte :/ Ja, takk for kampen ....det er det jeg sliter med, å sette sjangsene Endret 13. oktober 2011 av Predacton Lenke til kommentar
PontaDeLanca Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg og Abramovich får ikke koblet oss sammen til kamp. Xbox gir bare "connection lost" meldinga. Så vi prøver en siste gang halv 8, om det ikke går for and.rs bestemme hva som skjer. Greit, and.rs? Lenke til kommentar
leirvik Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg og TheisMag får ikke til å connecte til hverandre. Hva skjer nå?? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Mafsa 2-0 fnats Lykke til videre Mafsa, du spilte veldig godt. Gratulerer med seieren! Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Takk. Nok en gang en spennende kamp. Utrolig irriterende å spille mot folk som kan drible xD Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg og Abramovich får ikke koblet oss sammen til kamp. Xbox gir bare "connection lost" meldinga. Så vi prøver en siste gang halv 8, om det ikke går for and.rs bestemme hva som skjer. Greit, and.rs? Hei. Da går den med flest mål gjennom turneringen videre. Sjekker dette etterpå. Lenke til kommentar
OlsOwn Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vetlelg kunne ikke spille akkurat nå , men er det mulig jeg og han kan ta kampen imorgen And.rs ? Lenke til kommentar
leirvik Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg og Abramovich får ikke koblet oss sammen til kamp. Xbox gir bare "connection lost" meldinga. Så vi prøver en siste gang halv 8, om det ikke går for and.rs bestemme hva som skjer. Greit, and.rs? Hei. Da går den med flest mål gjennom turneringen videre. Sjekker dette etterpå. Sjekker du meg og TheisMag også? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Vetlelg kunne ikke spille akkurat nå , men er det mulig jeg og han kan ta kampen imorgen And.rs ? Det er er greit. Men pass på at mafsa vet dette. Han skal spille mot vinneren av dere i morgen. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Jeg slutter ikke på jobb i morgen før kl. 21. Er på 21:30 dog til å spille kamp hvis dette går greit. Slik at den av dere som jeg skal spille mot og du and.rs vet det. Endret 13. oktober 2011 av Mafsa Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg slutter ikke på jobb i morgen før kl. 21. Er på 21:30 dog til å spille kamp hvis dette går greit. Slik at den av dere som jeg skal spille mot og du and.rs vet det. Den er god Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Da er resultater oppdatert Til dere som fikk connection lost/ ikke fikk spilt: Den med flest mål gjennom turneringen gikk automatisk videre. Var helt likt noen steder og skilte da på faktorer som gikk på motstander mål/ walkover osv. Hvis dere i løpet av dagen i morgen får spilt kan dere si fra til meg... Lenke til kommentar
leirvik Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg og Abramovich får ikke koblet oss sammen til kamp. Xbox gir bare "connection lost" meldinga. Så vi prøver en siste gang halv 8, om det ikke går for and.rs bestemme hva som skjer. Greit, and.rs? Når kan du spille? Lenke til kommentar
Abramovich Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg håper at meg og PontaDeLanca og meg kan prøve på å spille imorgen. Blir kjipt å ryke ut bare på grunn av at vi ikke klarte å koble til, iafall når jeg har en målforskjell på 8-1 etter 2 kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå