And.rs Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 jeg kommer på 00:00 er det greit? PS: hvorfor står det ikke at jeg er videre?:S mellom meg og montema Retter det nå. Var ikke meningen at det skulle publiseres før senere. Derfor er det ikke satt opp riktig nå. Alt er 100% klokken 23:00 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har nå sendt deg mail, og fint om du kan bekrefte når du har mottatt den Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Har nå sendt deg mail, og fint om du kan bekrefte når du har mottatt den Mottatt Lenke til kommentar
Foreverest Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Får fortsatt ikke noe svar. Når skal mail ang. walkover sendes? Ta det nå du. Montema som jeg skal spille mot svarer meg ikke enda-.- Ser at jeg skal møte deg i runde 2. Skal vi ta den kampen i kveld? Ja , jeg er på i dag til 22:00 Kan vi ta den etter landskampen? legg meg til på live: iGzrr Om dere spiller de kampene nå, vent med rapporteringen til alt som har med runde 1 er ferdig. jeg kommer på 00:00 er det greit? PS: hvorfor står det ikke at jeg er videre?:S mellom meg og montema Okei, adder du meg da? Lenke til kommentar
fifanani17 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Får fortsatt ikke noe svar. Når skal mail ang. walkover sendes? Ta det nå du. Montema som jeg skal spille mot svarer meg ikke enda-.- Ser at jeg skal møte deg i runde 2. Skal vi ta den kampen i kveld? Ja , jeg er på i dag til 22:00 Kan vi ta den etter landskampen? legg meg til på live: iGzrr Om dere spiller de kampene nå, vent med rapporteringen til alt som har med runde 1 er ferdig. jeg kommer på 00:00 er det greit? PS: hvorfor står det ikke at jeg er videre?:S mellom meg og montema Okei, adder du meg da? Jepp, har lagt deg til, da snakkes vi 00:00 og lykke til, PS: hvem poster resultate? begge? eller vinneren? Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Begge skal sende inn resultatet. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Da er resultatene ute på første side + på InstantPlay sin Facebook profil: InstantPlay Cup kart I første runde var det mange som vant på Walkover. 7 stykker ble også kvalifisert til runde 2 på med målforskjell som eneste faktor. Dvs 7 som opprinnelig ble slått ut går nå videre da vi var for få uten å gjøre dette. Jeg trakk ut de 7 beste (basert på målforskjell). Disse er merket med hvitt og [målforskjell i kartet]. Samme frist gjelder i morgen. KL 21:00. Lenke til kommentar
Foreverest Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Får fortsatt ikke noe svar. Når skal mail ang. walkover sendes? Ta det nå du. Montema som jeg skal spille mot svarer meg ikke enda-.- Ser at jeg skal møte deg i runde 2. Skal vi ta den kampen i kveld? Ja , jeg er på i dag til 22:00 Kan vi ta den etter landskampen? legg meg til på live: iGzrr Om dere spiller de kampene nå, vent med rapporteringen til alt som har med runde 1 er ferdig. jeg kommer på 00:00 er det greit? PS: hvorfor står det ikke at jeg er videre?:S mellom meg og montema Okei, adder du meg da? Jepp, har lagt deg til, da snakkes vi 00:00 og lykke til, PS: hvem poster resultate? begge? eller vinneren? Begge to Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Begge to Husk å sjekke nye lister. Ikke sikker på om dere skal spille mot hverandre lenger... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Gjentar dette da den forsvant litt i all quotinga: Da er resultatene ute på første side + på InstantPlay sin Facebook profil: InstantPlay Cup kart I første runde var det mange som vant på Walkover. 7 stykker ble også kvalifisert til runde 2 på med målforskjell som eneste faktor. Dvs 7 som opprinnelig ble slått ut går nå videre da vi var for få uten å gjøre dette. Jeg trakk ut de 7 beste (basert på målforskjell). Disse er merket med hvitt og [målforskjell i kartet]. Samme frist gjelder i morgen. KL 21:00. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ble WO på meg første runde, så satser virkelig på at jeg får meg noen spilleminutter denne runden! Papadask - Fnats. Fnats du fnats, PM me please ;-) Lenke til kommentar
PontaDeLanca Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har sendt deg PM, And.rs, fint om du kunne lest den! Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Små endringer er gjort. Som jeg har sagt før, finner du noen feil, si fra. Men kom med konstruktiv kritikk og vær høflige. Sitter med 64 deltakere og vil alltid dukke opp en og annen feil. Men håper alt er riktig nå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har sendt deg PM, And.rs, fint om du kunne lest den! Det er ikke mulig å svare på den PM du sendte til meg btw. Men etter kl 5 er ok Lenke til kommentar
Foreverest Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 And.rs, kan du poste hvem som spiller med hvilket lag? slik at man ikke kan lure seg til å spille med ett nytt lag. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har sendt deg PM, And.rs, fint om du kunne lest den! Det er ikke mulig å svare på den PM du sendte til meg btw. Men etter kl 5 er ok Liten mixup ( sånt skjer med 64 påmeldte, plutselig ikke oppmøte osv) så du skal spille mot noldus. Sjekk lister... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Åh, han sendte mld til meg å lurte på når jeg kunne spile Lenke til kommentar
PontaDeLanca Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har sendt deg PM, And.rs, fint om du kunne lest den! Det er ikke mulig å svare på den PM du sendte til meg btw. Men etter kl 5 er ok Det ble flyttet litt rundt på plassene, så vi skal ikke møte hverandre likevel. Lenke til kommentar
fifanani17 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 OMG! Nå er jeg pissed , jeg ledet 4-0 i 89 minutt og han leaver , jeg som ville laste opp mål!!! Dette er dårlig gjort av Foreverest Lenke til kommentar
fifanani17 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Han leaver i det 89minutt pga han tror jeg ikke styrer forsvaret manuelt, hva skal vi gjøre med sånne folk? han inviterte og når jeg scorer mitt 4 mål i 89/90 minutt så skrur han av xbox, KJIPT:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå