And.rs Skrevet 8. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2011 Det kartet som er lagt ut, er det fra kamper som er spilt siden det kun er et par? Nei er alle. Men som sagt klarte jeg ikke å få inn hele pga det er ganske langt. Se hee ved å gå inn på linken... Lenke til kommentar
leirvik Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Gamertagen som er skrevet opp på meg er feil Riktig skrevet: L0 L Hazard Endret 8. oktober 2011 av leirvik Lenke til kommentar
Foreverest Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det kartet som er lagt ut, er det fra kamper som er spilt siden det kun er et par? Nei er alle. Men som sagt klarte jeg ikke å få inn hele pga det er ganske langt. Se hee ved å gå inn på linken... Ble litt mye skummlesing på meg der, må bare beklage:) Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Gamertagen som er skrevet opp på meg er også feil Riktig skrevet: torarnelf Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Min er skrevet med stor M. Den skal være "Stonemeister 77". Lenke til kommentar
Foreverest Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Min er skrevet med stor M. Den skal være "Stonemeister 77". Hvis dette kalles en feil må mitt også endres, fra: Igzrr til iGzrr Endret 8. oktober 2011 av Foreverest Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tror ikke store og små bokstaver har noe særlig å si. Har ikke hatt det før ihvertfall. Lenke til kommentar
Foreverest Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei, kan ikke se at det skal bety noe : ) Lenke til kommentar
leirvik Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Han jeg skal spille mot: FaderEzero eksisterer ikke som bruker på xboxlive. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Han jeg skal spille mot: FaderEzero eksisterer ikke som bruker på xboxlive. Det er navnet hans på forumet om jeg ikke tar feil? Prøv å send en pm... Lenke til kommentar
fifanani17 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Montema, jeh sendte deg friend request i går, godta dt Lenke til kommentar
InstantPlay Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Instantplay kårer beste mål fra konkurransen. Alt du må gjøre er å: - Trykke på Y for å laste opp reprisen (finner den i highlights etter kampen) - Finne videoen på EA sine sider og sende inn linken. Resten blir fikset av Instantplay (blant annet opplastet til Youtube). Alle bidrag blir vist frem. Topp 10 blir kåret. Linken kan sendes inn på PM til meg, mailen [email protected], eller tilInstantplay på Facebook. Premien til beste mål er 3 mnd Xvox live gold: Kan også sende link pr PM til oss her inne på forumet Lykke til! Lenke til kommentar
fifanani17 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er det ett mål per deltagere eller kan vi sende flere mål? og kan vi sende hvilke som helst mål eller må det være fra turneringen? Lenke til kommentar
leirvik Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er det ett mål per deltagere eller kan vi sende flere mål? og kan vi sende hvilke som helst mål eller må det være fra turneringen? Er garantert lov å sende inn så mange man vil! Bare fra turneringen så klart:) Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Er det ett mål per deltagere eller kan vi sende flere mål? og kan vi sende hvilke som helst mål eller må det være fra turneringen? Er garantert lov å sende inn så mange man vil! Bare fra turneringen så klart:) Stemmer Lenke til kommentar
Foreverest Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er det noen kamper som er blitt spilt? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Er det noen kamper som er blitt spilt? Ingen så langt (basert på rapporter). Jeg skal spille min i dag. Tipper det er en del som spiller i dag og i morgen... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bare gir beskjed i denne tråden også i tilgfellle han/du leser her. Gitt beskjed på PM og på XboxLive til deg OlsOwn, men har ikke fått noen svar. Begynner å haste litt siden jeg ikke er hjemme før rundt 8 på tirsdag. Vi må avtale når vi skal spille kampen... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Kan si ifra til olsown, eller så finner du han på hjemmesiden til klubben ; http://uniquenorwayfc.emils91.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå