Treblad Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Litt småsleipt å spoile for de uvitende medlemmene her? Angående den nyeste Harry Potter boka fikk jeg spoila hvem som skulle dø - heftig kjedelig. Det du sier her, ludvig, skjønner jeg ikke.... :-? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Litt småsleipt å spoile for de uvitende medlemmene her?Angående den nyeste Harry Potter boka fikk jeg spoila hvem som skulle dø - heftig kjedelig. Det du sier her, ludvig, skjønner jeg ikke.... :-? Ikke jeg heller, det er ingenting som skjer som har direkte noe med historien å gjøre. Altså ingenting viktig Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Traileren er nede eller noe Får ikke lasta ned.. Uansett, drit nå i alle disse spoiler-tingene. Frodo dør, ferdig med det, trenger ikke si mer. :-? Nå var jeg også med på den spoil-saken da , menmen 8) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Poenget er at det er ikke en spoiler Frodo dør ikke, hvor mange ganger er jeg nødt til å si det ! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Litt småsleipt å spoile for de uvitende medlemmene her?Angående den nyeste Harry Potter boka fikk jeg spoila hvem som skulle dø - heftig kjedelig. Det du sier her, ludvig, skjønner jeg ikke.... :-? Det eneste stedet jeg har sett dette blitt nevnt var i en tråd som het "Hvem dør i den nye Harry Potter boka" elns, så du bygger litt opp til det selv ved å faktisk lese den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå