Gå til innhold

LOTR - Return of the King trailer kommet.

Term

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah... Kan ikke si det på noen annen måte enn at jeg er litt skuffet.

Kunne ha trukket frem minst 100 feil og veike ting ved filmene, men det er så kjedelig å ødelegge noen fantastiske filmopplevelser fordi en feit kar med skjegg tar litt for mye kunstnerisk frihet..

Lenke til kommentar
Var en del latterlige ting i TT ja. Grindingen, at sverdet til Gandalf faller fra han, så tar han det igjen, og så faller de i lik hastighet, når Legolas slenger seg på hesten når de skal banke varger, og et par ting til jeg ikke kommer på.

LOTR filmene SUX!! OMG

Lenke til kommentar
Var en del latterlige ting i TT ja. Grindingen, at sverdet til Gandalf faller fra han, så tar han det igjen, og så faller de i lik hastighet, når Legolas slenger seg på hesten når de skal banke varger, og et par ting til jeg ikke kommer på.

LOTR filmene SUX!! OMG

Jeg synes som "stand alone" om man bare skal regne de filmatisk, ikke fimatiskering av ei bok, så er de konge bra. Om det er noen forskjeller ifra boka til film? klart det kommer bestandig til å være. Ting som man bør se helhetlig heller enn å gjøre en nøyaktig kopi.

Btw, jeg ser bestandig trailere før jeg ser filmer...bestandig (gjelder bare store filmer). Jeg liker å holde meg oppdatert på hva som rører seg. Hadde jeg ikke sett traileren til hulken, så hadde jeg dratt å sett den. Nå orker jeg ikke, siden effektene sugde noe så inni*****

Lenke til kommentar
Jeg synes som "stand alone" om man bare skal regne de filmatisk, ikke fimatiskering av ei bok, så er de konge bra. Om det er noen forskjeller ifra boka til film? klart det kommer bestandig til å være. Ting som man bør se helhetlig heller enn å gjøre en nøyaktig kopi.

At han han har noen forskjeller og kutter ut visse ting er forståelig, lotr er alt for kompleks å få med alt. Men det jeg ikke fatter er at han legger til scener! Hvorfor skal han finne på nye ting (som ikke funker bra) når han har et hav av andre bra ting å ta av i boka? :shrug: *riste på hodet*

Lenke til kommentar

1. Du som ikke har lest boka, LES DEN!

2. ARGHfdsuifg bfhzs! Fu*k New Line. Peter har jo gjort sååå mye bra ellers at det kan bare ikke være han som ødelegger historien. Faramir var jo helt ødelagt. Han skulle jo være den gode, den som ikke hadde fått anerkjennelse av sin far. En far som heller hadde latt all sin anerkjennelse gå til sin andre sønn Boromir, som var ikke kjent med de gamle skriftene, men heller kjent som en kriger. Og i filmen har New Line gjort dem like! For ikke snakke om Arwen, HUN ER IKKE NEVNT I DET HELE TATT I 2 TÅRN FOR ******!

Jeg kommer til å se neste film, men jeg gruer meg. Jeg har Canal + og der har jo den første gått mange ganger. Fått sett den 8-9 ganger. Den blir greiere for hver gang, men den kan bare bli så bra, den vil aldri nå helt opp hos meg.

edit 1 min etter post: kjøss? hva er dette? SENSUR er en av de mest brukte hersketeknikker som finns....

Lenke til kommentar

Men på en annen side så gleder jeg meg til lå se når frodo dør...

Det er en stund siden jeg leste boka, men hvis jeg husker riktig så tar du feil der. Etter saurons fall ( dette er ingen spoiler, de gode vinner alltid ;) ) så drar Frodo, Bilbo og noen alver fra midgard.

Det eneste han dør av er alderdom.

Når man først skal spoile, så må man ihvertfall komme med riktig info :yes:

Lenke til kommentar

Det som plager meg er at filmene er blitt så sykelig komersielle,pluss at jeg irriterer livet av meg over alle små unødvendige detaljer Peter Jackson har forandret på. Helms Deep og alver HVORFOR?

Men det som er og blir det værste er når legolas grinder ned trappa på et uruk hai skjold som fingolfin sier,blir liksom for mye trippel X.Blir ikke mye bedre av en 8 år gammel dritunge som sitter foran meg og skriker WOW!

Lenke til kommentar

Først og fremst, LOTR er de beste filmene jeg har sett...

MEN, det er også mye som kunne vært bedre. Det verste er vel egentlig arwenaragorn greia, og faramir.. Faramir er vel bommert nr EN! Lest den delen av boka akkurat nå (for 3 gang seff) og det da overhode ikke slik han er. UFF..

Ellers er det grett med og alvmenn koalisjoner, for dette er jo beskrevet i boka, men shield-sliding greia var jo litt morsom da. Gjorde ikke meg noe at de gjorde det.

Lenke til kommentar

Men på en annen side så gleder jeg meg til lå se når frodo dør...

Det er en stund siden jeg leste boka, men hvis jeg husker riktig så tar du feil der. Etter saurons fall ( dette er ingen spoiler, de gode vinner alltid ;) ) så drar Frodo, Bilbo og noen alver fra midgard.

Det eneste han dør av er alderdom.

Når man først skal spoile, så må man ihvertfall komme med riktig info :yes:

Det skjer noe før Frodo og alvene drar fra midgard men det kan vi ikke si for det vil ødelegge for dem som ikke har lest boka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...