SniKaZ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ikke en spesielt bra start akkurat. Er komiserier der ute som er i en helt annen liga om man bare ser seg litt rundt. Jeg liker Kutcher sånn passe, men han er imponerende lite morsom i de to første episodene. Akkurat som Charlie Sheen sin karakter var. Kommer til å følge med videre, men har lave forvetninger etter starten å dømme. Potensialet er der, men forholder meg skeptisk. Har jo litt med at de må bruke de første episodene til å sette rollene ordentlig, og skape en historie rundt det. Men Charlie Sheen ikke morsom? Har vi sett på samme serie? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tingen er at 2,5 Men brukte 8 år på å modnes. Mens kutcher bare har vært med i 2 episoder enda. Må gi ham tid til å finne grooven. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ikke en spesielt bra start akkurat. Er komiserier der ute som er i en helt annen liga om man bare ser seg litt rundt. Jeg liker Kutcher sånn passe, men han er imponerende lite morsom i de to første episodene. Akkurat som Charlie Sheen sin karakter var. Kommer til å følge med videre, men har lave forvetninger etter starten å dømme. Potensialet er der, men forholder meg skeptisk. Har jo litt med at de må bruke de første episodene til å sette rollene ordentlig, og skape en historie rundt det. Men Charlie Sheen ikke morsom? Har vi sett på samme serie? Synes humoren for det meste er billig og lavmål. Litt sånn fjortisser ser etter skolen opplegg. Hvem som helst (satt på spissen) kan spille Sheen eller Angus sine karakterer. Jon Cryer synes jeg er den beste av de. Charlie Sheen kan ofte være morsom. Charlie Harper er sjelden det. Liker Two and a Half Men innimellom, synes bare de får mye ufortjent oppmerksomhet til tross for å være en relativt mediocre komiserie. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Charlie Sheen var svært kjent og populær lenge før Two and a half men, ergo ble serien også populær. Lager man en ræva actionserie med Arnold Schwarzenegger blir den nok også populær av samme grunn. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg kjente ikke til Charlie Sheen i heletatt. Jeg begynte å se på i sesong 4. Har siden den gang elsket serien og Charlie Harper har vært noe av den største grunnen til dette. Jeg har sett mange rævva actionfilmer med stjerneskuespillere, de hopper jeg glatt over. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Sheen har vært filmskuespiller siden midten av 80-tallet, han er mest kjent for rollen i Platoon og Hot Shots-filmene (parodifilmer på typiske krigsfilmer som Rambo). 2,5 Men-makkeren hans, John Cryer, hadde også en stor birolle i Hot Shots-filmene. Han var med i Wall Street også. Faren hans, Martin Sheen, var hovedrolleinnehaver i bautaen Apocalypse Now. Lillebroren hans, Emilio Estevez, er også en kjent skuespiller. Endret 29. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har sett den andre episoden nå, og kommer nok til å gi serien to, tre episoder til før jeg bestemmer meg. Men jeg lo ikke en eneste gang i andre episode fordi vanvittig forutsigbart. Alan skal til å gå, så... vent litt... vent litt.. jepp, der ropte hun på paraplyen, akkurat som forventet. Sånn var det hele veien. Den eneste morsomme var Berta, men til gjengjeld ble den vitsen overbrukt. Skjønt "den" scenen med Alan og Walden var jo litt morsom, om enn klisjé så det holder. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Ikke en spesielt bra start akkurat. Er komiserier der ute som er i en helt annen liga om man bare ser seg litt rundt. Jeg liker Kutcher sånn passe, men han er imponerende lite morsom i de to første episodene. Akkurat som Charlie Sheen sin karakter var. Kommer til å følge med videre, men har lave forvetninger etter starten å dømme. Potensialet er der, men forholder meg skeptisk. Så du var ikke spesielt fan av Charlie heller? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dette var den første episoden uten Charlie Sheen. Med tanke på hvor mye omtale den har fått er det ikke så rart at seertallene ble så høye. Det trenger slettes ikke bety at de holder seg gjennom hele sesongen. Tvert imot vil jeg tro de faller ganske kjapt når nyhten om Kutcher er oppbrukt. 2 - 0 til Two And A Half Men over dette. Nok en god mandag for serien. 17.2 million, og 6.1 i demografen 18-49 år. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 "Hele sesongen" er litt mer enn tre, fire episoder... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Det har jeg ikke sagt. Jeg bare tar stillinga. Serien må under 10 millioner for å komme i nærheten av en kansellering. Endret 4. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Joda, men seertall kan vinne så ofte de vil. Kansellering trenger bare vinne en gang. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som vet hva seertallene lå på ved de første episodene i tidligere sesonger? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Gjennomsnittet var vel 14 millioner for sesong 8, mens sesongstarten til sesong 8 hadde i nærheten av 15 millioner seere. Sesongstarten til sesong 9 (uten Sheen) hadde 28.74 millioner, episode 2 20 millioner og 17 millioner som sagt for episode 3. Endret 4. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Så da kan jeg ikke forstå at det er snakk om at serien blir lagt ned! Har sett de to første episodene og jeg synes det er bra! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Det er bare ønsketenkningen til vikingkylling at serien automatisk blir kansellert fordi Charlie Sheen ikke er der lengre. Jeg synes ikke serien er noe særlig dårligere enn hva den alltid har vært. Den har alltid vært noe dårlig, akkurat som de fleste andre sitcoms med latterboks nesten er og. Sånn bortsett fra starten som har vært grei på det meste, ihvertfall The Big Bang Theory og How I Met Your Mother å egentlig Men og. Endret 4. oktober 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vikingkylling hater alt som er nytt. For hans del skulle vi fortsatt spille på NES og SNES fordi da var alt supert og perfekt. 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Fint gjensyn med Jenny McCarthy i alle fall... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vikingkylling hater alt som er nytt. For hans del skulle vi fortsatt spille på NES og SNES fordi da var alt supert og perfekt. Nei, jeg hater alt som er dårlig. Det er ikke min feil at det er sjelden noen lager som faktisk er bra nå lenger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Når du ser sitcoms nesten bare ikke rart du ser mye dritt. The Big Bang Theory er ikke akkurat så mye bedre heller enn Two And A Half Men lengre. Nesten 16. millioner seere i natt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå