nordmannen Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Litt dumt å drepe Charlie så han ikke kan komme tilbake! Charlie hadde uansett ALDRI kommet tilbake i denne serien. Er null respekt mellom produser og Charlie. Er vell mere sansynelig at jeg får hovedrollen der i forhold til at han hadde kommet tilbake. Muligens, men jeg tenker at alt kan jo fikses Tror til og med Abba og AHA kan komme tilbake Er jeg rett og slett dum? hmmm... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Abba kom jo litt "tilbake". Skrekk og gru... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Charlie kan lett komme tilbake i en drøm, som spøkelse osv. (husker en episode der Charlie møtte en avdød venn, så det er ikke helt utenkelig.) Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Charlie kan lett komme tilbake i en drøm, som spøkelse osv. (husker en episode der Charlie møtte en avdød venn, så det er ikke helt utenkelig.) Men når du ser på hvor stygt bruddet mellom Charlie og TV serien var, har du i heletatt ett lite håp om at dette skjer? Synes det kommer til å ødelegge om Charlie skal ha en gjesteopptreden i serien. Han er ute nå, så da vil jeg ikke at han skal komme inn igjen en eller annen gang uansett hva det er. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nei, Sheen kommer nok aldri tilbake. Jeg sier bare at Charlie Harper fint kan komme tilbake i en gjesterolle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 I det siste har jo Sheen vært veldig unnskyldende og sagt masse positivt om skuespillerne og Kutcher. Men han har jo en ny serie på gang, så noe cameos får vi neppe. Han er ferdig med 2,5 Men, han ser vel ingen grunn til å gjøre gjesteopptredener bare for andres skyld. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Michael J. Fox slutter i Spin City fordi han hadde Parksinson, men det hindret ham ikke i å dukke opp senere i en gjesterolle. I denne bransjen er det kun pengene som betyr noe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Men Sheen fikk $75 millioner som "sluttpakke"/settlement, i tillegg til en feit deal i den nye serien..tror han har nok cash hvis han ikke begynner å snorte tusenlapper igjen. Han var også Hollywoods best betalte serieskuespiller med 1,8mill per episode i endel år. Og etter all drittslenginga mellom Chuck Lorre og Sheen, må det vel mere enn penger til..men who knows. Hvis Kutcher blir en dundrende failure blir de kanskje desperate. Syns det var ganske desp allerede å dra inn Dharma & Greg i første episode. Endret 22. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Bare jeg som synes dette var lovende? Det kommer helt an på hvordan man er innstilt tror jeg. Jeg for min del digget Sheen i serien (selv om han egentlig ikke er en spesielt god skuespiller i serien, men han er ustyrtelig morsom - sannsynligvis fordi han bare spiller seg selv :!: ), men velger å se på Two and a Half Men før og etter Sheen som to "forskjellige" serier. Det vil aldri bli helt likt, og det håper jeg virkelig ikke de prøver på, men det kan faktisk forbli en like morsom serie. Kutcher er en kul fyr og kan være utrolig morsom han også. Samtidig må han få litt tid utover sesongen til å sette karakteren sin skikkelig. Jeg tipper, ut ifra første episode, at de vil sette ham litt inn i Charlie-figuren slik at humoren i serien vil forbli noenlunde den samme, men Kutcher og Sheen er så forskjellige at det vil aldri bli en ren kopi, vil jeg tro. Men det er jo naturlig at man vil prøve å beholde humoren og kontrastene til en viss grad likt, ellers kunne man faktisk bare startet et nytt show. Første episode var lovende ut ifra forutsetningene, synes den var vel så bra som de fleste episodene de par siste sesongene. De første episodene vil nok bli litt preget av at en ny hovedrollekarakter skal settes skikkelig, og når ting kommer til normalen noen episoder uti sesongen vil man se om dette forblir sebart eller "flopp". Jeg tipper førstnevnte. Edit: Angående Sheen og gjesterolle; sjansen er nok liten, men jeg har faktisk ganske stor tro på at han kan komme tilbake i en liten gjesterolle type i en av Alans drømmer i f.eks siste episode ever av serien når den kommer. Det tror jeg både serieskaperne og Sheen selv har interesse i, for å ta et skikkelig farvel med serien og fansen (som tross alt har vært ganske så trofast med Sheen) når den skal avsluttes en dag. Det tror jeg begge parter kan gå med på, til tross for uenighetene. De har tross alt arbeidet sammen i åtte år og Sheen har vært en så stor del av serien. Og som andre har sagt; pengene rår. En Sheen-gjesterolle vil sikre Sheen selv store penger, samtidig som den eventuelle episoden vil få massiv oppmerksomhet og seertall, så sånn sett tjener alle på det. Men hvis det skjer, tipper jeg vi må vente til serien skal avsluttes før det blir aktuelt for begge parter. Endret 22. september 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Men Sheen fikk $75 millioner som "sluttpakke"/settlement, i tillegg til en feit deal i den nye serien..tror han har nok cash hvis han ikke begynner å snorte tusenlapper igjen. Han var også Hollywoods best betalte serieskuespiller med 1,8mill per episode i endel år. Og etter all drittslenginga mellom Chuck Lorre og Sheen, må det vel mere enn penger til..men who knows. Hvis Kutcher blir en dundrende failure blir de kanskje desperate. Syns det var ganske desp allerede å dra inn Dharma & Greg i første episode. Om han allerede fikk 1.8 mill pr episode kan han nok lett få det dobbelte nå. Ville du sagt nei til en gjesterolle i en episode for tre millioner? Selv om det var norske kroner vi snakket om er det mange penger for en liten jobb, og snakker vi dollar blir det fort en del mer.En enkel regel i Hollywood er at ingenting varer evig. Arnold går jo tilbake til filmen igjen (det ryktes han og Bruce Willis vil få hovedroller i The Expendables 2, og Arnold har vært koblet til Terminator 5 flere ganger), og flere serier som Friday 13th, Elm Street, Alien, Predator og Evil Dead har fått eller får flere filmer selv om det "garantert" at det aldri kom(mer) flere. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Med tanke på seertallene til sesongstartet var de største seertallene CBS har sett de siste 10årene hvertfall for en TV-serie i primetime. Og med tanke på at serien neppe går under 10 millioner denne sesongen; serien får nesten garantert en fornyelse om serien bare holder seg til 10-13 millioner seere ut sesongen, så vil den garantert overleve. Neppe dog 6 seasons and a movie til, tror Lorre vil avslutte serien på sesong 10-12 på et punkt. Endret 23. september 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Dette var den første episoden uten Charlie Sheen. Med tanke på hvor mye omtale den har fått er det ikke så rart at seertallene ble så høye. Det trenger slettes ikke bety at de holder seg gjennom hele sesongen. Tvert imot vil jeg tro de faller ganske kjapt når nyhten om Kutcher er oppbrukt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Nei, men det betyr heller ikke automatisk at serien faller heller. Dessuten skal det veldig mye til for at serien faller slik CBS promoterer og holder på seerne. Ved bare 10-12 millioner vil serien forsette enda en sesong. Endret 23. september 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Men Sheen fikk $75 millioner som "sluttpakke"/settlement, i tillegg til en feit deal i den nye serien..tror han har nok cash hvis han ikke begynner å snorte tusenlapper igjen. Han var også Hollywoods best betalte serieskuespiller med 1,8mill per episode i endel år. Og etter all drittslenginga mellom Chuck Lorre og Sheen, må det vel mere enn penger til..men who knows. Hvis Kutcher blir en dundrende failure blir de kanskje desperate. Syns det var ganske desp allerede å dra inn Dharma & Greg i første episode. Dette er feil. Han fikk $2 mill. Det vil si at han på en sesong med utgangspunkt i 24 episoder tjente hele $48 mill. Med dagens kurs gir dette 11,5 mill pr episode og 276 mill iløpet av en sesong. Ganske sykt. Ashton Kutcher derimot tjener $800,000 som er i overkant av 4 mill, som også er MYE penger for ei episode. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Når kommer andre episode? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Når kommer andre episode? I mårgå Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Mandag kveld på TV i USA, det vil si at torrentene kommer her grytidlig om morgenen tirsdag. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Da er episode 2 ute. Ser potensial i serien. Det går litt trått i starten, siden det er så mange brikker som må legges på plass, så blir sånn skikelig two and a half men følelse enda. My på grunn av at Jake nesten ikke har vært med enda. Håper Jake og Kutcher får samme kjemi som det Charlie og Jake hadde, den var til tider magisk. Gleder meg til alt blir ordna, og ting faller på plass så de kan begynne å virkelig spille inn morsomme episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Dette var den første episoden uten Charlie Sheen. Med tanke på hvor mye omtale den har fått er det ikke så rart at seertallene ble så høye. Det trenger slettes ikke bety at de holder seg gjennom hele sesongen. Tvert imot vil jeg tro de faller ganske kjapt når nyhten om Kutcher er oppbrukt. 1 - 0 til Two And A Half Men over dette. Nok en god mandag for serien. Denne dypper ikke under 12 millioner før etter nyttår hvertfall. Endret 27. september 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Ikke en spesielt bra start akkurat. Er komiserier der ute som er i en helt annen liga om man bare ser seg litt rundt. Jeg liker Kutcher sånn passe, men han er imponerende lite morsom i de to første episodene. Akkurat som Charlie Sheen sin karakter var. Kommer til å følge med videre, men har lave forvetninger etter starten å dømme. Potensialet er der, men forholder meg skeptisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå