nordmannen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er det noen som vet når nye episoder av two & a half men kommer? Både til Norge og USA? Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 I natt, ca. rundt 4-5 på nettet. På TV3 aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det begynner på TV idag i USA, ifølge Next-episode. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 tv 3 har ikke bestemt seg enda, men det kommer i høst en gang. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Så nettopp første episode fra den nye sesongen. Ble muligens litt skuffet, men det kan vel alltids bli bedre videre utover høsten. Er rett og slett ikke det samme uten Charlie. 3 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Regner med TV3 gir oss i Serienytt beskjed så fort de har en offisiell dato slik at vi kan lage en liten nyhet om det, men foreløpig er det kun "en gang i høst" som er fastsatt. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Har også sett første episode, syns "Kutcher?" gjør en grei jobb. Selvsagt ikke det samme, men får se hvordan det utvikler seg. Man kan ikke regne med at det blir helt det samme. Kanskje man også har bestemt seg litt på forhånd at det ikke blir like bra Lenke til kommentar
xaco Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Regner med TV3 gir oss i Serienytt beskjed så fort de har en offisiell dato slik at vi kan lage en liten nyhet om det, men foreløpig er det kun "en gang i høst" som er fastsatt. Hvis jeg ikke husker feil, sa en dame på TV3 at det var i november det skulle komme på TV3 når de sendte en reprise i går. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Har aldri vært en stor fan av Two and a half men, men er enig i at det ikke ble det samme uten Charlie Sheen. Ashton Kutcher gjør så godt han kan, men synes ikke rollen hans er interessant nok foreløpig. Det virker som om de prøver for hardt å la han være en "ny" Charlie Sheen. Det eneste jeg lo av var i starten når alle mobbet Charlie. Tror ikke de bare mente Charlie Harper, for å si det sånn... Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Er litt redd for det du skriver der at de skal få ham til å bli akkurat som Charlie etterhvert. Han er jo ikke slik nå, men redd de vil ha en kopi (går aldri!) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Han er ikke helt der ennå, men han er mer suksessfull enn Alan, har draget på damene, er millionær osv. Gi ham en flaske med alkohol, og du har en bra Charlie Harper-kopi. 1 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 første episode var helt grei. Men det var de gamle karakterene som holder serien oppe. Kutcher passer ikke inn. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 første episode var helt grei. Men det var de gamle karakterene som holder serien oppe. Kutcher passer ikke inn. Ingen passer inn i two and a half men i hovedrollen. Sier seg selv at når du erstatter en hovedpersonen i en mangeårig suksess serie, så passer ike han nye inn uansett. Tror det kan bli morsomt jeg. Kutcher blir nok mere som Charlie etterhvert, bare mye dummere. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 M*A*S*H, Cheers og Spin City (ironisk nok hvor Charlie Sheen kom inn) er serier hvor en av stjernene er blitt byttet ut med god suksess. Det viktigste er at personen er en ny, men hvor kjernen i serien forblir den samme. I denne serien forsøker de nok å beholde kontrastene som gir humoren (den ene som føler seg, og er, mindre begavet både naturlig og sosialt). Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvis det er meningen ar Kutcher skal få en karakter der han er veldig lur og snedig, tror jeg ikke det kommer til å funke spesielt bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vanskelig å dømme fyren nord og ned etter ca. 15 minutters screentime i første episode, folkens. Gi det noen eps så karen blir varm i trøya. Han har ingen intensjoner om å være "Kelso's brother" i denne serien. Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 første episode var helt grei. Men det var de gamle karakterene som holder serien oppe. Kutcher passer ikke inn. Ingen passer inn i two and a half men i hovedrollen. Sier seg selv at når du erstatter en hovedpersonen i en mangeårig suksess serie, så passer ike han nye inn uansett. Tror det kan bli morsomt jeg. Kutcher blir nok mere som Charlie etterhvert, bare mye dummere. Jeg håper han faktisk ikke blir mer som Charlie, kopier funker sjelden bra! (føler jeg) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Litt morsomt hvordan 'Two And A Half Men' får seerrekord uten Charlie Sheen, men så det også kommed med alt oppstyret. Spenndene å se om det holder seg rundt det samme, eller går drastisk ned. CBS kommer ganske sikkert til å regjere mandagskveldene så serien vil nok forsette et par sesonger uansett, hvis den holder seg rundt 12 millioner denne sesongen som HIMYM har. http://serienytt.no/2011/09/cbs-regjerte-mandag-kveld-med-two-and-a-half-men/ Endret 22. september 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Det dabber nok helt sikkert litt av etterhvert, men ganske sikker på at serien fortsatt blir populær. Litt dumt å drepe Charlie så han ikke kan komme tilbake! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Litt dumt å drepe Charlie så han ikke kan komme tilbake! Charlie hadde uansett ALDRI kommet tilbake i denne serien. Er null respekt mellom produser og Charlie. Er vell mere sansynelig at jeg får hovedrollen der i forhold til at han hadde kommet tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå