Gå til innhold

Nye episoder av Two & half men kommer når?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med TV3 gir oss i Serienytt beskjed så fort de har en offisiell dato slik at vi kan lage en liten nyhet om det, men foreløpig er det kun "en gang i høst" som er fastsatt. :)

Hvis jeg ikke husker feil, sa en dame på TV3 at det var i november det skulle komme på TV3 når de sendte en reprise i går.

Lenke til kommentar

Har aldri vært en stor fan av Two and a half men, men er enig i at det ikke ble det samme uten Charlie Sheen. Ashton Kutcher gjør så godt han kan, men synes ikke rollen hans er interessant nok foreløpig. Det virker som om de prøver for hardt å la han være en "ny" Charlie Sheen. Det eneste jeg lo av var i starten når alle mobbet Charlie. Tror ikke de bare mente Charlie Harper, for å si det sånn... :p

Lenke til kommentar

første episode var helt grei. Men det var de gamle karakterene som holder serien oppe. Kutcher passer ikke inn.

Ingen passer inn i two and a half men i hovedrollen. Sier seg selv at når du erstatter en hovedpersonen i en mangeårig suksess serie, så passer ike han nye inn uansett.

Tror det kan bli morsomt jeg. Kutcher blir nok mere som Charlie etterhvert, bare mye dummere.

Lenke til kommentar

M*A*S*H, Cheers og Spin City (ironisk nok hvor Charlie Sheen kom inn) er serier hvor en av stjernene er blitt byttet ut med god suksess.

Det viktigste er at personen er en ny, men hvor kjernen i serien forblir den samme. I denne serien forsøker de nok å beholde kontrastene som gir humoren (den ene som føler seg, og er, mindre begavet både naturlig og sosialt).

Lenke til kommentar

første episode var helt grei. Men det var de gamle karakterene som holder serien oppe. Kutcher passer ikke inn.

Ingen passer inn i two and a half men i hovedrollen. Sier seg selv at når du erstatter en hovedpersonen i en mangeårig suksess serie, så passer ike han nye inn uansett.

Tror det kan bli morsomt jeg. Kutcher blir nok mere som Charlie etterhvert, bare mye dummere.

Jeg håper han faktisk ikke blir mer som Charlie, kopier funker sjelden bra! (føler jeg)

Lenke til kommentar

Litt morsomt hvordan 'Two And A Half Men' får seerrekord uten Charlie Sheen, men så det også kommed med alt oppstyret. Spenndene å se om det holder seg rundt det samme, eller går drastisk ned. CBS kommer ganske sikkert til å regjere mandagskveldene så serien vil nok forsette et par sesonger uansett, hvis den holder seg rundt 12 millioner denne sesongen som HIMYM har.

http://serienytt.no/2011/09/cbs-regjerte-mandag-kveld-med-two-and-a-half-men/

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...