MotoG Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det blåser på toppen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Tittel minner meg om Jokke og Valentinerene med sangen Det blåser hardt på toppene...men nok om det.En god komp..noe uskarp på nebb kanskje;) Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Et artig og veldig godt bilde av nøtteskrike i ruskevær! Likte dette!!! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Skikkelig artig og flott detta, tydelig at det blåser godt i ryggen! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er totalt uvitende om artsbestemming av fuglearter, men som fluebinder er jeg rimelig skråsikker på at dette må være en nøtteskrike ut fra de blå/sorte fjærene i vingepartiet. Her presentert i en artig posistur! Har ikke mye å tilføye, men tror jeg personlig kunne tenkt meg en liten klipp av høyre kanten for et litt strammere inntrykk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 En artig og uvanlig positur for fuglebilder her inne! Mangler noe på skarpheten, men egentlig bra når en ser på brennvidden! Et lite kutt til høyre muligens... ! God 4'er herfra! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Artig bilde av den vakre "kråka" i vinden. Litt uskarpt, men når jeg ser lukkertiden og brenvidden bør du være rimelig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg