Dr.Geek Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg synes definitivt ikke du bør være stolt av det du har gjort. Helt enig. Utrolig å lese dette her og at folk faktisk "hjelper" til her. Hvem vet hvem dette var og hvilken hensikter han hadde. Barn og ungdom får et godt forhold til PC sikkerhet gjennom ansvarlige foreldre som lærer dem opp i PC og Internet sikkerhet og ikke gjennom noen "hacker" dem. Her en god link: http://www.online.no/sikkerhet/barn_ungdom/trygg_nett_hverdag.jsp Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg synes definitivt ikke du bør være stolt av det du har gjort. Helt enig. Utrolig å lese dette her og at folk faktisk "hjelper" til her. Hvem vet hvem dette var og hvilken hensikter han hadde. Barn og ungdom får et godt forhold til PC sikkerhet gjennom ansvarlige foreldre som lærer dem opp i PC og Internet sikkerhet og ikke gjennom noen "hacker" dem. Her en god link: http://www.online.no/sikkerhet/barn_ungdom/trygg_nett_hverdag.jsp Så hva gjør man om unga dine sier " du kan ikke noe om pc... " eller " slapp av, har ditt og datt " ? Om ikke en hyggelig prat hjelper med de hva gjør man da ? sier abra kadabra så er det løst eller? Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg har brukt noe som heter "NetWaiting", men dette koster penger. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Lurer på det samme, men jeg har dog ikke planer om og bruke det på min private pc.. mwuhahahaha ikke noe alvorleg, men en kompis av meg lånte pcen min, og når jeg logget på facebook senere hadde han skreve masse kødd. Såeh, søker en revenge. Endret 28. januar 2012 av oddsmurf Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Jeg synes definitivt ikke du bør være stolt av det du har gjort. Hvorfor det? Han brukte en effektiv metode for og lære noen om nettvett. Det er som mange vet en mangelvare hos de fleste i disse dager. Kansje døtrene til OP tilogmed lærer nettvett videre til venner senere. Endret 3. februar 2012 av WilliamAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå