Odesseiron Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dette er noe så unikt som et sandkasserollespill med spektakulære kamper. Les hele saken Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Ser veldig bra ut! Hvor tett ligger dette opp mot Monster Hunter-serien? Endret 19. september 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
latslask Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hærre gud kor æ lo av kommentar'n på det første bildet:P(skriver vanligvis bokmål på forum) Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ser bra ut! Men, er kampsystemet som i f.eks God of war, der man trykker f.eks X for og hoppe opp på dyret, så får man beskjed om og trykke, f.eks X.O.X.X.X.Firkant.Firkant.X for å drepe det? Da mister jeg litt lysten ihvertfall. Hater slikt gameplay. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Capcom.... personlige valg, dype figurer... Dette må være noe dere har skrevet av fra en reklameplakat håper jeg. Fin maskingeværbue i videoen forøvrig. Legolas i LOTR-filmene kan gå og legge seg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Må si omgivelsene gav meg frysninger bare av å se på dem. Ser utrolig bra ut! Utviklerne sier jo selv at spillet er hovedsaklig et actionspill så man skal ikke forvente mye rollespill ut fra det. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Videoen funker ikke. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dette er noe så unikt som et sandkasserollespill med spektakulære kamper. Les hele saken "Kampene blir hissigere enn samfunnshuset på Klett. " Hmm, 2.juledagsfesten hissig eller Dj Bigfoot hissig? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Ainnjdagshissig, ja. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ainnjdagshissig, ja. Såpass! Det e vel verdt en kikk d her da skjønne æ Lenke til kommentar
Kamuflarne Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Dette er noe så unikt som et sandkasserollespill med spektakulære kamper. Les hele saken Y u no PC? Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 tror jeg har missa mye på klett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå