Gå til innhold

[Løst] it24.no - billig, men er er det trygt?

Anbefalte innlegg

Ser at it24.no selger maccer som er en del under prisen fra andre norske butikker og lurer da på om folk har erfaring med denne butikken? Bruker de uoriginale deler? Importerer de fra Usa?

Kom gjerne med innspill som går utenom kjøp av mac også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt at de i på æøå knappene tar de klistre merker isteden for skikkelige knapper.

det stemmer, men det oppgir de også i infoen. Ser mange har kjøpt derifra og ser ut til å være fornøyde. ser likevel flere har hatt problemer med å kontake dem. Det er også noen som har påstått at en av eierens tideligere firmaer gikk konkurs da de skyldte 240 tusen(om jeg ikke husker feil). Noen klager på diverse info om bedriften og registreringsdetaljer osv, noe jeg kan lite om.

Frister likevel å gjøre et røverkjøp, men samtidig vet jeg ikke om jeg vill ta sjangsen.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at de i på æøå knappene tar de klistre merker isteden for skikkelige knapper.

det stemmer, men det oppgir de også i infoen. Ser mange har kjøpt derifra og ser ut til å være fornøyde. ser likevel flere har hatt problemer med å kontake dem. Det er også noen som har påstått at en av eierens tideligere firmaer gikk konkurs da de skyldte 240 tusen(om jeg ikke husker feil). Noen klager på diverse info om bedriften og registreringsdetaljer osv, noe jeg kan lite om.

Frister likevel å gjøre et røverkjøp, men samtidig vet jeg ikke om jeg vill ta sjangsen.

Ingen problem, betal med kredittkort hvis du har.

Kredittkjøpsloven sier at du kan rette samme krav mot kredittyter som til en selger hvis ikke selger gjør opp for seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...