wasco Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er det andre som har problemer med å laste opp bilder via Firefox i dag. Dette er beskjeden jeg får når jeg prøver å laste opp bilder Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Apache/2.2.3 (Linux/SUSE) Server at portal.apps1.hardware.no.webdealhosting.com Port 80 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er det andre som har problemer med å laste opp bilder via Firefox i dag. Dette er beskjeden jeg får når jeg prøver å laste opp bilder Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Apache/2.2.3 (Linux/SUSE) Server at portal.apps1.hardware.no.webdealhosting.com Port 80 Har akkurat lastet opp et bilde og brukte Firefox (helt oppdatert versjon)... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Fikk det til mede Explorer, men ikke Firefox... merkelig Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Samme her Wasco - fikk ikke lastet opp med Firefox, men fikk heller ikke feilmelding - kun at Opplasting var vellykket. Gikk greit i Safari ;o) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har ikke gjort noe, men pluttselig fungerte det i Firefox igjen Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg har ikke gjort noe, men pluttselig fungerte det i Firefox igjen Det fungerer litt og litt ikke her... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Samme her I går kveld fungerte det ikke.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Samme her I går kveld fungerte det ikke.... Har tidligere stort sett brukt kun IE, men etter installasjon av IE9 fungerte det ikke noe særlig bra. Lange responstider og ofte heng og andre merkelige greier. Installerte så Firefox for vel en uke siden og alt fungerer mye bedre på Bildekritikken. På Forumsiden har jeg valt Akam.no-dynamisk istedenfor Digit.no skin og det funker mye bedre....(stor forskjell i responstid bl.a.).... Har nå alltid en fane liggende åpen på Bildekritikken og en annen på Forum. Funker alle tiders med Firefox!! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kan være lurt å slette minnekapsler og sånt en gang i blant i nettleseren man bruker, det for og få opp hastigheten. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kan være lurt å slette minnekapsler og sånt en gang i blant i nettleseren man bruker, det for og få opp hastigheten. CCleaner en gang i uka funker bra f.eks... ! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Det er flere som har oppkoblingproblemer det siste døgnet både gamle drevne bruker og nye bruker, sannsynligvis en server som har hikke. Endret 24. september 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg