K.Austheim Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har hatt Opera ei stund nå og trives med det. Har bare et lite iriterende problem som jeg ikke klarer å finne en løsning på. Hver gang jeg åpner en url på mIRC, åpnes url'n i IE. Jeg har innstalert SP1 og satt opera som standard browser. Har til og med gått inn på "mappealternativer->Filtyper" og satt opera til og åpne hver bidige filtype som ender på .html .php etc, men til ingen nytte. :wink: Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bruker win2000 og har samme problem som deg. Uansett hva som skjer så vil ikke mIRC åpne linker i annet enn IE... Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Start --> "Angi programtilgang og standardprogrammer" Velg: "Legg til/Fjern windowskomponenter" ---> fjern iexplore Velg så: "Angi programtilgang og standardprogrammer" --> sett opera som standard nettleser. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Start --> "Angi programtilgang og standardprogrammer"Velg: "Legg til/Fjern windowskomponenter" ---> fjern iexplore Velg så: "Angi programtilgang og standardprogrammer" --> sett opera som standard nettleser. funker ikke med mIRC det da, absolutt alle andre programmer åpner i mozilla hos meg, bare IKKE mIRC, vet det går an å fikse det men jeg er ikke akkurat dreven på å mekke configs til mirc Lenke til kommentar
kim Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 i mirc.ini står det iexplore.exe en plass Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 yup...er ikke windows sin feil, er mirc...men går nok ann og endre det lett(hvis det står i en ini-fil som han over her sa), tviler sterkt på at det er hardcodet(har ikke mirc selv på denne maskinen så får ikke testet) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 sett dette inn i remote on ^*:HOTLINK:http*//*.*:*:return on *:HOTLINK:http*//*.*:*:run $1 on ^*:HOTLINK:www.*:*:return on *:HOTLINK:www.*:*:run $1 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Gå til preferences og sett .url til Opera. Vet ikke om det vil fungere hvis det er mIRC sin feil, en det hjalp for meg på alle andre steder når jeg mottok URLer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg bruker disse instillingene på mIRC og alt åpner seg i opera. Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg bruker disse instillingene på mIRC og alt åpner seg i opera. Knall, det funker. Har lurt på det der i flere måneder. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Supert! Har iritert meg grønn på det der, men den siste løsningen fungerte fint! Takker så mye :wink: Lenke til kommentar
Calm Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Thx... noe jeg faktisk har lurt på ganske lenge! Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 fikk det ikke til med mozilla jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå