RaW_DeNiM Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Er deltaservice noe tess? nettopp levert tlf til dem. Men noen som har levert tlf der å fått den tilbake i topp fix stand? tok det lang tid osv? Endret 19. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Ingen erfaring med dem, viss det er som dem sier om kundene dem har burde den være 100% når den kommer tilbake. Erfaringer med andre service sentere som butikker bruker varierer det alt ifra 2-4 uker, untatt Siba som brukte 6 mnd på å få reparert tv'en min dem selv klarte å knuse under transport. Endret 19. september 2011 av Luffy1337 Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har en del erfaringer med dem. Både som forbruker og gjennom tidligere jobb i en elektrokjede. Som forbruker ikke opplevd noen problemer, men har opplevd at andre har hatt samme problemer etter en service. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Deltaservice er et av de få verkstedene jeg har vært borti som tilbyr gratis skroting av produkter som er utenfor garanti. Normal praksis for de fleste verksteder når det påvises en ytre skade e.l. er å sende et kostnadsoverslag for reparasjon i retur til forhandler eller kunde (den som har sendt inn produktet). Typisk har man da tre valg: 1. Betale prisen for reparasjon 2. Få produktet returnert ureparert mot begyr som bl.e. dekker undersøkelse og frakt 3. Verkstedet kondemnerer produktet Gebyr for undersøkelse er også vanlig i det siste tilfellet, men Delta fakturerer altså ikke for dette, noe jeg ser på som svært positivt. Det blir straks en mye mindre risiko for kunden å forespørre en reparasjonskostnad der telefonen ellers vil være ubrukelig. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 deltaservice suger... fikk til og med ikke tilbake eska mi som jeg sendte tlf i.... og ikke fixa dem den heller.. det måtte jeg gjøre selv... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Har ikke hatt noen problemer med dem. Husker jeg sendte inn en telefon som jeg hadde overklokket og modifisert til de grader at hovedkortet tok kveld, og de fikset den uten spørsmål eller ekstra kostnader selv om garantien ikke gjaldt lengre. Det eneste negative jeg har på dem er at de kan være treg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå