Gå til innhold

Søker erfaringer med Deltaservice

RaW_DeNiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen erfaring med dem, viss det er som dem sier om kundene dem har burde den være 100% når den kommer tilbake.

Erfaringer med andre service sentere som butikker bruker varierer det alt ifra 2-4 uker, untatt Siba som brukte 6 mnd på å få reparert tv'en min dem selv klarte å knuse under transport.

Endret av Luffy1337
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Deltaservice er et av de få verkstedene jeg har vært borti som tilbyr gratis skroting av produkter som er utenfor garanti. Normal praksis for de fleste verksteder når det påvises en ytre skade e.l. er å sende et kostnadsoverslag for reparasjon i retur til forhandler eller kunde (den som har sendt inn produktet). Typisk har man da tre valg:

1. Betale prisen for reparasjon

2. Få produktet returnert ureparert mot begyr som bl.e. dekker undersøkelse og frakt

3. Verkstedet kondemnerer produktet

Gebyr for undersøkelse er også vanlig i det siste tilfellet, men Delta fakturerer altså ikke for dette, noe jeg ser på som svært positivt. Det blir straks en mye mindre risiko for kunden å forespørre en reparasjonskostnad der telefonen ellers vil være ubrukelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har ikke hatt noen problemer med dem. Husker jeg sendte inn en telefon som jeg hadde overklokket og modifisert til de grader at hovedkortet tok kveld, og de fikset den uten spørsmål eller ekstra kostnader selv om garantien ikke gjaldt lengre.

Det eneste negative jeg har på dem er at de kan være treg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...