DiNozzo Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Heisann! Oppgaven lyder: Sammenlikn hvilke rettigheter folk som lever i et diktatur mangler sammenliknet med dem som bor i et demokrati. Har funnet noe selv, men trenger et par punkter til så det er bare å pøse på med sammenlikninger! Takk Lenke til kommentar
isotope Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 De er vel rake motsetningene, er de ikke... Diktatur: Én mann styrer og tar beslutningene selv, med hjelp fra rådgivere Man kan ikke stemme på et parti man er enig med, og det svekker vel visse rettigheter Demokrati Full ytringsfrihet Man stemmer på et parti man deler de samme synspunktene med Det er sikkert det du har fra før av? Sorry, jeg er ikke mye til hjelp... 1 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 De er vel rake motsetningene, er de ikke... Diktatur: Én mann styrer og tar beslutningene selv, med hjelp fra rådgivere Man kan ikke stemme på et parti man er enig med, og det svekker vel visse rettigheter Demokrati Full ytringsfrihet Man stemmer på et parti man deler de samme synspunktene med Det er sikkert det du har fra før av? Sorry, jeg er ikke mye til hjelp... Takk for svaret! Er noe av det jeg hadde med, men du fikk det frem på en bedre måte enn meg! Takker Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Flere forslag? Står helt stille hos meg nå, så jeg setter pris på all mulig hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
cfg Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Sensur, veldig mye sensur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå