9ls1 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg har en 1995 mod Audi A4 b5, problemet med den er at den noen ganger er svært vanskelig og starte, spesielt når det har regnet om natten. Da starter den ike i det hele tatt... må dytte den utfor en bakke, trille den i gang på 2 gir og la den kjøre på relativt høyt turtall. viss den detter ned på 2000 døuer den, og må trilles igang igjen... Når jeg har kjørt litt og motoren når ca 60 grader er den helt fin, starter og alt! mn står den ute en eller to regn netter uten kjøring er den fucked igjen. Men viss jeg er heldig at den starter, og ikke dauer på turtall så er den veldig fuskete, den napper no sykt på lavt turtall viss jeg gasser på, må liksom lure den sakte oppover. men detter gir seg når den blir varm.... Det hendte også før ( ikke nå i det siste) at når jeg stod stille så gassa bilen seg opp og ned fra 800-1500 omdregninger... har bare prøvd å bytte plugger, har lest at det kanskje kan være LMM som er gåen, skal prøve å koble den ut neste gang det skjer( men kan dette stemme over ens med start vanskene?) Takk for hjelp, eller svar om u har opplevd noe liknende Lenke til kommentar
LUCKY777 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Dette skjedde med bilen min og. Jeg hadde også en Audi, tidligere modell da. Jeg sendte den på merkeverksted, det de kunne gjøre var som du sier å bytte LMM, men det var ikke nok, bilen gikk fortsatt ikke som den skulle. Jeg endte opp med å skrape bilen og kjøpe en ny. Mer enn godt fornøyd med en ny, og billigere bil. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg ville prøvd med ny temperaturføler for du sier den er fin når den er varm. Kan jo også være problemer med tenningssystemet, du har vel sikkert rotor og fordelerlokk? Sjekke de. Lenke til kommentar
9ls1 Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 okei takk, jeg bestilte en time på mekonomen, får se hva de sier... tror ikke jeg gidder å vrake bilen enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå