ninert Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vanndråper i spindelvev....... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et kjent vær om dagen......nemlig regn. Men her var det et spindelvev som hadde fanget opp noen dråper.....Ikke så klart som jeg ønska, og kanskje ikke det beste utsnittet heller.....Men jeg prøver å legge det ut allikevel:-) Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kunstnerisk og flott... Lenke til kommentar
ninert Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Tusen takk Trond:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Spennende og kreativt dette! Hadde det vært skarpt på iallfall dråpene så kunne det vært et blinkskudd! Akkurat slik som det ble her ville jeg kuttet godt inn på stammen til ve. God 3'er pga. selve motivet! Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ved første øyekast synes jeg det ble noe "rotete", med for mange ting å feste øynene på. Men har tittet en stund og liker det mer og mer. Spenstig og fargerikt, bilder av spindelvev ser man som oftest med mørk/sort bakgrunn - tatt på kvelds - eller nattestid. Men har et forslag om kraftige kutt: Halvere stammen til venstre og kutte ved planke-skjøten til høyre. Utsnittet ville blitt tilnærmet firkantet, men med en "renere" helhet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ble ikke helt trygg på uttrykket her og det har med plasseringen av de mest iøynefallende elementene å gjøre. For meg ser det ut til å fungere mange hakk bedre om du dreier det 90 grader med klokken og altså får treet øverst. Gjør et forsøk, det kan hende du kommer mer fornøyd ut av den varianten du også ;-) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Dette var stili--likte farger og komp. Lenke til kommentar
ninert Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Tusen takk for alle tips:-) Setter stor pris på det.... Er helt ny på detta med foto, så har myyyyye og lære :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg