Pallantir Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Visst er det morsomt! Innimellom kan det være litt plagsomt, når det plutselig er noe som ikke virker akkurat når kona vil gjøre noe, men utfordringer er til for å løses! Jeg brukte HomeSeer fram til Girder kom, men likte egentlig konfigurasjonsmulighetene i Girder bedre. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg brukte HomeSeer fram til Girder kom, men likte egentlig konfigurasjonsmulighetene i Girder bedre. Oi. Jeg har gjort akkurat motsatt på akkurat samme grunnlag. Konfigurasjonen og utvidelsene er enklere (for meg) med HomeSeer enn Girder... Ikke at det er så nøye, bare man trives med det. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Jepp. Det har sikkert noe med at jeg har programmeringsbakgrunn, så Lua er velkjente saker. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 ... for meg var det HomeSeer sin direkte .NET-støtte som avgjorde det hele. Men uansett. UptimeRobot sin nye tjeneste med å kunne sjekke individuelle porter på serveren er genial! Den har gitt meg full kontroll på at alt på serveren(e) kjører som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå