John Ottesen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Trucker. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra et trucker-stævne på Mors. Bilen her er Norsk, og damen med det røde skørt og hansker, er vognmanden. Hun havde et mere med til stævnet, og vist nok 5 mere hjemme i Norge!!!! Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Knalltøft av " The Lady Trucker"... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Flott bilde av den rosa "vogn/vognmann"! Sylskarpt og shining! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 En Peterbilt jo...håndlaget også de.Nydelig bilde,og for noen farger,men kan vel ikke vente annet når det er en dame som eier den? Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Tak for kommentarerne til Trond, smort1 og Jan Erik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg