Teac Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Hei, er på jakt etter en portabel mobiltelefonlader. Ser for meg en sak som kan lades opp, og som gjerne klarer å lade opp et helt mobilbatteri. Husker ikke helt hva det eksakt kalles, men dere skjønner vell hva jeg mener. Noen som kan anbefale en slik? Må da være microusb i enden. Har sett litt på , men ikke lett å finne noen plass å kjøpe den. Endret 19. september 2011 av Teac Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er en slik en du ser etter http://www.dealextreme.com/p/4000mah-external-battery-power-charger-with-cell-phone-adapters-black-48451 Flere alternativer: http://s.dealextreme.com/search/Mobile+External+Battery+Power+Charger.html?PageSize=100 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Er litt skeptiskt til å kjøpe batteri/ladere hos DX, har hatt flere dårlige erfaringer derfra med nettopp slik produkter. Har bestilt denne. Skulle helst hatt den et hakk større, men prøver først med denne. Iriterrende at dem har handelssperrer på amazon.. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hehe, mye variabel kvalitet hos DX ja Måtte selv lete etter en bærbar USB-lader etter jeg kjøpte en HTC Desire med verdens dårligste batterikapasitet. Denne har jeg hatt i ett år. Fungerer faktisk enda. Klarer akkurat å lade fra 0 til 100% før det er tomt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Samme problemet med htc selv der få vi igjen bevist at mAhene til DX er helt på jordet. Dersom du klarer akkurat å lade opp desire, så betyr det at den har ca 1500 mAh, og ikke 3000.... Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Yes, vurderte å kjøpe batteri med høyere kapasitet derfra, men regnet med at de neppe holdt mål. Vi får håpe Duracellen holder for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå