PenutButrJelyTym Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hallo har et lite problem, jeg bruker et program som heter Stickies ("notatlapper" som jeg kan ha på desktop. Problemet er at jeg vil gjerne få Stickies til å starte når jeg starter PC'n min. Any ideas ? Jeg finner ikke noe som kan gjøres i Stickies for å gjøre dette. Bruker forøvrig Windows 7! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg testet programmet. Fant ingen mulighet for å få den til å starte ved oppstart. Klarte det via et annet programm. Kan du laste ned Code Stuff Starter Legger snart til hvordan jeg fikk programmet til å starte opp ved oppstart ... Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Slik : 1 : Høyreklikk på programmet , og velg " New" 2 : 3 : Naviger deg til : Programfiler (x86) 4 : 5 : 6 : Er det et program du ikke vil skal starte opp ved booting , fjerner du bare haken til programmet. Endret 19. september 2011 av johome Lenke til kommentar
PenutButrJelyTym Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 TUSEN TAKK!!! Lenke til kommentar
johome Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du fikk det til ja Lenke til kommentar
PenutButrJelyTym Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 eller ikke! prøvde å legge inn programmet fra en minnepenn (jeg har skole pc så jeg får ikke lastet ned noen programmer), men av en eller annen grunn kan jeg ikke åpne programmet, må ha admin rettigheter nå også.... pleier ikke å skje sånn, men noen andre forslag isåfall ?:S til programmer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå