AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hei. Damen min liker ikke at jeg spiller dataspill. Vi har vært sammen i 4 år og har det ellers veldig bra, men av en eller annen grunn missliker hun sterkt at jeg koser meg med dataspill. Jeg spiller Maks 1 time de dagene hun ikke gjør noe annet enn å tilbringe tiden sammen med meg. Blir kanskje litt mer spilling av og til om hun er opptatt med noe annet. Av og til blir hun sur for hun ikke får oppmerksomhet akkurat den timen jeg spiller. Ganske håpløst. Skjønner ikke hva som er så gale med litt gaming. Er det forståelig hun reagerer på denne måten? Jeg er 22 år, men syntes det er kjekt å spille litt fps spill. Ser ikke at det er unormalt eller skulle være et problem i et forhold. Postet av anonym: 8c12c1f5f30bfc112ed4ee18b252f24b Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hun burde tåle at du spiller, i hvert fall så lenge det er i såpass beskjedne mengder som du gjør. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er 22 år, men Burde du ha vokst det fra deg, mener du? Sannsynligvis et statusproblem, dette her. Hun synes ikke dataspill er "fint" nok. Du kan jo gjøre et eksperiment: Sett deg ned og les en bok (skjønnlitteratur over kioskroman-nivå) i en time en dag, den timen du ellers pleier å bruke på spill. Hvis hun da ikke klager (noe som er svært sannsynlig) er det bevis nok for at det er spillingen i seg selv hun misliker, ikke oppmerksomhetsmangelen. Dette forutsetter at dere faktisk bor sammen. Hvis ikke kan jeg være enig i at det er litt stusselig av deg. 7 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dra henne ned i gamingstolen, presenter henne for star-trec-romskipet av en datamus og si: "NÅ, skal du spille dataspill!" 4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Han sier "når vi er sammen" så da regner jeg med han spiller når hun kommer på besøk også. Altså at de ikke bor sammen. Det er litt rart. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Begynn å klag på samme måten da ho gjør "sine greier" som til dømes å se på tv. Eg ga vertfall klinkande klar beskjed, at viss ho pirka i meg når eg spela, så får ho finne seg en ny plass å bu, mine hobbyer, mine greier. Ho rører heller ikkje bilane mine 3 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Han sier "når vi er sammen" så da regner jeg med han spiller når hun kommer på besøk også. Altså at de ikke bor sammen. Det er litt rart. Ja hvis han spiller når hun er på besøk er det litt rart. Samtidig bør hun kanskje være litt mindre på besøk hvis den eneste tiden TS har til spilling er når hun er på besøk... 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kan vel være at han mener "når vi er sammen" i den forstand at når begge er hjemme fra jobb, eller at begge sitter i stua og chiller elns. Anyway er vel jeg sånn halvveis enig om "status" greia, men tror mer det handler om at hun kanskje føler at spill er for barnslig og nerdete, kanskje hun til og med små skammer seg litt når du driver med det og synes det er flaut å fortelle venninnene. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hei. Er det slik at du er bare sammen med henne en time om dagen eller noe slikt? Hvis det er slik, så skal du naturligvis ikke spille mens dere er sammen den tiden. Det kan du gjøre når som helst. Er litt dumt å sitte med PC`en og spille hvis man ikke er så mye sammen ellers. Det er vel ikke noe hemmelighet at det kan bli litt vanskelig å få kontakt med en som spiller og iallefall hvis man sitter med Headsett på. Så en times tid skal du vel klare deg uten å spille eller? Hvis ikke fortjener du faktisk ikke å ha kjæreste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå