AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Var en tur til Frankrike i juli der jeg møtte en norsk jente jeg fikk god kontakt med. God kontakt vil i dette tilfellet si; tre døgn med heftig sex før hun skulle tilbake igjen til Norge. Ble mye meldinger frem og tilbake tiden etter det, både på mobil og facebook. Tingen er at jeg bor i Bergen og hun i Oslo, så har ikke blitt så mye jeg har sett til henne. Har vært borte to tre-dagers turer siden jeg først møtte henne og vi har oppnådd en veldig god kontakt. Hun har innrømmet at hun liker å eksperimentere med begge kjønn. Greit nok tenker jeg, så lenge jeg er med under akten går det vel greit.. Fikk en melding av hun nå i helga der hun sa hun hadde fått tilbud av en venninne å bli slikket og om det gikk greit at hun lekte litt. Jeg svarte at da ville jeg helst være med! Da svarte hun noe i duren: "Klarer desverre ikke holde meg i kveld, kjekken! Kos deg videre i natt " Ble mildt sagt skuffa, har ikke kjent henne så lenge da, men har begynt å utvikle følelser for henne og da svir det litt å få en slik melding. Gadd ikke svare henne resten av kvelden når hun prøvde å ringe meg og heller ikke svare på meldingene hennes der hun latet som om alt var normalt. Har såvidt snakket med hun de siste to dagene, men har bare svart litt avvisende, at jeg er opptatt osv. Vurderer å sende henne en melding nå, der jeg beskriver følelsene mine og om hun vil forsette bør hun legge av seg de vanene hun har. Kladdet ned meldingen for de som vil lese: "Navn, må være ærlig med deg, selv om dette er vanskelig å skrive. Ble skuffa av å høre hvordan du roter med andre bare dager etter eg forlot Oslo. Har mange fristelser her borte jeg også, men har såpass selvkontroll og respekt for deg at jeg ikke gjør slikt. Klarer ihvertfall ikke å være sammen med en sånn person. Vet at du kanskje har et litt mer åpent sinn enn meg på det området der, men jeg syns ikke det er et godt utgangspunkt for et forhold.. om vi i det hele tatt har noe slikt da. Vet ikke hva du tenker om det? Jeg liker deg veldig godt ihvertfall og det er liksom noe av grunnen til at jeg reiser en særen bort til Oslo for å treffe deg. Da sårer det jo å høre slikt! Beklager den lange meldingen, håper jeg ikke høres for dramatisk og alvorlig ut, bare prøver å lufte følelsene mine for deg og høre hva du tenker.. Jeg liker deg, men som sagt, klarer ikke tanken på at andre høvler over deg om vi i det hele tatt skal fortsette å se hverandre. Håper du har forståelse for det!" Skal jeg sende meldingen? Liker dama fortsatt godt, men er redd for at hun ikke er villig til å forandre mening og droppe meg. TL;DR: Relativt nytt forhold, langdistanse, dama hadde lesbesex uten meg inkludert. Wat do? Postet av anonym: 435c2300b34dd6bd78ad52a09ac841d7 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg ville ha gitt henne en ny sjangse. Hvis ho prøver å komme i kontakt med deg har hun fortsatt interesse, så jeg synes du kan si at det var lite omtenktsomt av henne (elno sånt, prøv i alle fall å korte litt ned på meldingen kanskje). Jeg synes det er litt rart at ho var ærlig med deg. Vanligvis ville vel noen bare ha gjugd om at det hele skjedde. Enten så ville ho gjøre deg sjalu, eller så tenkte ho at dere er mer i et åpent forhold og at det ikke var så farlig? Tolker som at du ikke ville likt det, men jeg spør likevel om det er umulig å ha et åpent forhold for deg? Endret 19. september 2011 av Gormers Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg er enig med Gorm, hun har tydeligvis ikke samme syn på hvor dere er i et evt. forhold, hvis hun i det hele tatt oppfatter det som et forhold. Jeg tror nok du bør få ting på det rene med henne før du driter deg ut med surmuling over hva hun foretar seg. Det er strengt tatt ikke spesielt sjarmerende. EDIT: Det er mulig siste utsagn virker litt skarpt men det er velment. Ingen liker en sutrepave. Endret 19. september 2011 av vidarkri 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Det ser ut til å ha ordnet seg nå! Sendte en litt nedkortet melding og fikk svar en time senere fra en opprørt og gråtende dame. Hadde visst vært en misforståelse hele greia, var visst bare et dumt forsøk på å gjøre meg sjalu. Vi fikk ihvertfall ordnet opp i det og det ser ut som det blir en ny Oslotur om ikke så lenge. Takk for hjelpen! Postet av anonym: 435c2300b34dd6bd78ad52a09ac841d7 4 Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg har aldri skjønt greia med å prøve å gjøre partneren/flammen sjalu.. Hadde en flamme av meg holdt på sånn hadde jeg tolket han som en barnslig unge og kastet han vekk. Og bare et lite tips, en som holder på sånn gir seg som regel ikke ved første test. Kan nok forvente flere slike episoder med henne. Dessverre. (i allefall min erfaring med tidligere venninner) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg