Gå til innhold

VM i landeveissykling 2011 København (Danmark)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis Storbrittania får bestemme farten inn på oppløpet, ja da er det jo helt uvisst hvordan det ender. men regner med at de ikke får bestemme tempoet...men man kan ikke la britene få kjøre det tempoet. har jo gått sakte en stund nå...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Skjer med at kommentatorene klikker helt? Fortsatt tre mil igjen, take a chill pill!

de har vært sånn helt siden Thor ble kjørt av. jeg savner paasche og kagge :(

Enig. Tar heller reklame + Påske/Kaggis framfor reklamefrie NRK og de skrikende skikommentatorene deres.

Lenke til kommentar

Skjer med at kommentatorene klikker helt? Fortsatt tre mil igjen, take a chill pill!

de har vært sånn helt siden Thor ble kjørt av. jeg savner paasche og kagge :(

Enig. Tar heller reklame + Påske/Kaggis framfor reklamefrie NRK og de skrikende skikommentatorene deres.

Vel, ene kommentatoren er Lars Petter Nordhaug som forøvrig sykler for Team Sky, så skikommentator vil jeg vel ikke kalle han.

Så klart, jeg foretrekker Kaggis og Paasche, men overlever med dette også :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, ene kommentatoren er Lars Petter Nordhaug som forøvrig sykler for Team Sky, så skikommentator vil jeg vel ikke kalle han.

Joda, siktet mest til Jan Post og han der skiskytterduden som rapporterer fra løypa. :p

Har ingen problemer med å overleve det. Blir bare litt slitsomt med konstant skriking gjennom de siste milene.

Lenke til kommentar

Joda, siktet mest til Jan Post og han der skiskytterduden som rapporterer fra løypa. :p

Har ingen problemer med å overleve det. Blir bare litt slitsomt med konstant skriking gjennom de siste milene.

Sant nok, la bedre merke til det nå når du sier det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...