Gå til innhold

VM i landeveissykling 2011 København (Danmark)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke utenkelig at dersom Hushovd først kommer seg opp så mangler han kreftene til å vinne selv og velger å kjøre for Edvald.

 

mangler thor krefter så er jeg ganske sikker på at han bryter. er ganske sikker på at thor hadde vært bastant på å ta seg av avslutningen...

 

Thors gruppe er nå 1.25 bak hovedgruppa, blir edvald vi må satse på nå

 

da vil jeg vite hvor du har dine tall fra...

 

var ikke det et mellombrudd da? mellom hf og utbrytergruppen?

 

nei det var hf...

Lenke til kommentar

Ikke utenkelig at dersom Hushovd først kommer seg opp så mangler han kreftene til å vinne selv og velger å kjøre for Edvald.

 

mangler thor krefter så er jeg ganske sikker på at han bryter. er ganske sikker på at thor hadde vært bastant på å ta seg av avslutningen...

 

Thors gruppe er nå 1.25 bak hovedgruppa, blir edvald vi må satse på nå

 

da vil jeg vite hvor du har dine tall fra...

 

var ikke det et mellombrudd da? mellom hf og utbrytergruppen?

mellombrudd var det kanskje, men det endrer seg så fort nå. tallene er tatt fra mellomtidene på tv skjermen.

tetgruppe hovedfelt(1.10) gruppe thor(2.35)

Lenke til kommentar

Ikke utenkelig at dersom Hushovd først kommer seg opp så mangler han kreftene til å vinne selv og velger å kjøre for Edvald.

 

mangler thor krefter så er jeg ganske sikker på at han bryter. er ganske sikker på at thor hadde vært bastant på å ta seg av avslutningen...

 

 

Dersom Thor kommer i den situasjonen og står av synes jeg virkelig han er illojal. På forhånd snakker Kvålsvoll (som på mange måter snakker på vegne av Hushovd) om at Edvald må kjøre for Thor på slutten, men Thor gidder ikke å kjøre for edvald når han selv ikke har vinnersjanser..?

Lenke til kommentar

Ikke utenkelig at dersom Hushovd først kommer seg opp så mangler han kreftene til å vinne selv og velger å kjøre for Edvald.

 

mangler thor krefter så er jeg ganske sikker på at han bryter. er ganske sikker på at thor hadde vært bastant på å ta seg av avslutningen...

 

 

Dersom Thor kommer i den situasjonen og står av synes jeg virkelig han er illojal. På forhånd snakker Kvålsvoll (som på mange måter snakker på vegne av Hushovd) om at Edvald må kjøre for Thor på slutten, men Thor gidder ikke å kjøre for edvald når han selv ikke har vinnersjanser..?

 

synes vel egentlig ikke at han hadde vært noe illojal. For slik er Thor. han er en vinnerskalle og kjører stort sett for seg selv. han er ingen hjelperytter...

Lenke til kommentar

Men hvorfor er det så farlig for Husov å bare stikke av selv for å prøve ta dem igjen? Det er jo ikke noe å tape på det, og så blir kanskje noen andre med også.

 

Sannsynligvis fordi det er for tungt til at han kan bidra med noe dersom han eventuelt kommer seg opp igjen. Men vanskelig for oss å vite hva som foregår i hodene til de som sitter bakerst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...