Gå til innhold

Finne driver til Intel X-25 under reparasjon av windows

DurinVIII

Anbefalte innlegg

Hejsa, jeg har noen problemer med windows nuh, og har lyst til å prøve å ordne det, istedetfor å bare gå på en reformatering. Jeg prøver å boote fra Windows 7-CD-en, og velger reparer systemet. Her dukker det ikke opp noen windows-installasjon, og det står da at jeg må laste inn en driver for harddisken hvor Windows er installert. Harddisken min er en Intel X25-M. Jeg prøvde alle drivere jeg fant på CD-en som kom med hovedkortet mitt (Gigabyte GA-P55A-UD4), men fant ingen som ga meg windows-installasjonen min. Da lurer jeg på, hvor er det man finner denne driveren/får til slik at Windowsinstallasjonen dukker opp? Jeg har prøvd å installere den nyeste Intel-SSD-driveren, og bare kopiere alt det den installerer over på en CD og sjekke den, men fant ikke noe fornuftig der heller, ettersom det ikke er noen av filene som er av riktig filtype (informasjon om installasjons-ettellerannet). Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Tråd relatert til problemet som ligger i grunn: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1377053

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...