Rambauti Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hei! Kjøpte tidlegare i sommar ein Sony Ericsson J108i utan abonnement hjå Elkjøp. I byrjinga verka alt fint, men etter ei tid oppdaga eg at to personer i min krets ikkje kunne ringe meg, dei fekk beskjed om at "nummeret ikke var i bruk". Innimellom kunne dei ikkje sende SMS til meg heller. Motsatt var det ingen problem. Det er vel ingen katastrofe at to personar ikkje kan få tak i meg på mobil, men for alt eg veit kan det jo vere fleire (t.d. jobb-relaterte telefonar eg kan gå glipp av) OG ein ny mobil skal fungere fullt ut. Etter å ha først kontankta operatøren, oppdatert software, nullstilt mobilen og bytta til nytt SIM kort, utan resultat,leverte eg derfor inn telefonen til reparasjon, der eg prøvde å forklare problemet så godt eg kunne. Ca 3 veker seinare fekk eg telefonen tilbake med melding om at dei ikkje hadde funnet noko feil ved den... Men problemet var der sjølvsagt enda! Kva rettighetar har eg her? Mobilen blei kjøpt i Juli, slik at ein del tid har allereie gått og det er vanskeleg å bevise feilen, utan å måtte "plage" mine bekjente enda meir. Kan eg kreve ny telefon eller heve kjøpet under forholda? Eller har Elkjøp kanskje rett til å prøve å reparere telefonen enda ein gong? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 ... etter ei tid oppdaga eg at to personer i min krets ikkje kunne ringe meg, dei fekk beskjed om at "nummeret ikke var i bruk". Innimellom kunne dei ikkje sende SMS til meg heller. Motsatt var det ingen problem. Slik du beskriver det er dette sannsynligvis ikke feil ved din telefon. Det kan være de andres leverandør e.l. 2 Lenke til kommentar
Loko Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Prøvd simkort fra en annen operatør? Hvis det fungerer å ringe inn fra den andre person sitt nummer så har du utelukket at det er feil på telefonen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det kan være de andres leverandør e.l. Hør med de to personene det gjelder hvilke(n) operatør(er) de har, kan hende det ligger enten der eller hos din egen operatør? Lenke til kommentar
Rambauti Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Takk for respons Har kontakta min eigen operatør og gjort alt det denne har foreslått utan resultat. Når det gjeld dei to andre så har dei forskjellige operatørar og dei kunne ringe meg utan problem før eg bytta mobil (snakk om kun dagar i forvegen). Trur derfor det er stor grunn til å mistenke at det er i mobilen feilen ligger. Endret 19. september 2011 av Rambauti Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Trur derfor det er stor grunn til å mistenke at det er i mobilen feilen ligger. OM feilen skulle være forårsaket av mobiltelefonen, noe jeg ikke tror den er, så må det skyldes en softwarefeil, og skal da i utgangspunktet kunne rettes ved å nullstille telefonen. Men jeg tror uansett at dette er en feil som ligger hos operatøren, som f.eks. med ruting av samtaler. Din telefon sender informasjon til operatøren, og det kan også være feil i hvordan operatøren håndterer denne informasjonen. Lenke til kommentar
Rambauti Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) No har eg sjølv nullstilt mobilen, utan resultat og då eg fekk den igjen frå verkstaden hadde den òg blitt nullstilt. Har prøvd å oppdatere mobilens software manuelt via datakabel, men får beskjed om at den er "up to date". Min operatør gav meg fleire forslag, men som sagt ingen løysning der heller. Men har ALDRI hatt slike problem tidlegare, og når slike "blokkeringar" ikkje var til stades i den gamle mobilen, så må ein jo nesten mistenke at det er i den nye mobilen problemet ligger? Men kan det vere mogleg at det er t.d. feil i oppsettet av mobilen som eg har fått tilsendt frå operatøren (MMS og internett innstillingar), og at dette har påverka andre ting? Endret 21. september 2011 av Rambauti Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Men kan det vere mogleg at det er t.d. feil i oppsettet av mobilen som eg har fått tilsendt frå operatøren (MMS og internett innstillingar), og at dette har påverka andre ting? Nei, det har ingen innvirkning. En ting du kan forsøke, om du har en annen mobiltelefon tilgjengelig, er å: 1. Sett ditt SIM-kort i en annen mobiltelefon, en som ikke er Sony Ericsson, og send en SMS til ditt eget nummer. Vent 10 minutter, med telefonen påslått. 3. Sett SIM-kortet tilbake i din telefon, og send en ny SMS til ditt eget nummer. Vent 10 minutter. 4. Be en av de som har hatt trøbbel med å komme gjennom til deg om å forsøke å ringe deg. Lenke til kommentar
Rambauti Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 1-3: Joda, meldingane kom igjennom straks i begge tilfelle. Takk for at du gidder å engasjere deg, men kva skal/kunne dette bevise? 4: det er litt kjedeleg å stadig måtte plage desse manneskene, som eg trass alt ikkje har så mykje med å gjere. Må nok avvente her litt pga tidspunkt (folk er utanlands bla). Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Takk for at du gidder å engasjere deg, men kva skal/kunne dette bevise? Det var en long shot, men tenkte det var verd å teste siden ingenting annet hadde fungert. :-) Når du bruker din telefon så sendes det informasjon om denne og SIM-kortet til operatøren din. Noen ganger kan det oppstå feil, men ved å sette SIM-kortet i en annen telefon, bruke den, og sette det tilbake igjen så tvinger man serverne til operatøren å registrere dette på nytt, slik at feil, eller heng i systemet, da skal kunne bli fjernet/nullstilt. Lenke til kommentar
Rambauti Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Vel, det er/var verdt forsøket Ein ting eg har gløymt å nevne, som kanskje kan ha ein viss samanheng her, er at dei gangane mine bekjente ikkje har klart å sende meg SMS (dette har òg blitt blokkert, men ikkje alltid...) så har eg heller ikkje klart å koble mobilen til internett (for å sjekke mailen t.d.). Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Deaktiver gprs / 3g så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Rambauti Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Faktisk så var det ein av ting som blei gjort på verkstaden; de-aktivering av 3G. Hadde håpa at det skulle ha innverknad på sperringane, men den gang ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå