Itspersonal Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road Gratulerer med å påpeke det opplagte Pogba! Endret 20. september 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Samara Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ligacupen er i gang. Flott anledning for M. United å revansjere det smått utrolige tapet mot Leeds for to sesonger siden. Litt off topic, men dette laget Leeds t-skjorter av, med lagenes navn over 0-1 i stort, og tid og sted under der igjen. Kanskje litt vanskelig å se. Angrer meg for at jeg ikke tok ordentlig bilde av akkurat den skjorta. Jeg er ikke Leeds-fan, men må innrømme at jeg syns det er litt gøy når "dårlige" lag slår "gode". F.eks også Follo-RBK i cupen i fjor. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Pogba kommer inn, dette blir spennende! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gutter. Er nettopp hjemme. Hvor får jeg sett kampen? Canal Digital? Finner ikke onlinestreaming-greiene deres. FORT FORT Jeg ser min på bet365.com, tror ikke man trenger å betale for å se. GAWD, får jo ikke gjort innskudd. Du må bruke Entropay, tar cirka 5 sekunder å sette opp. Norske nettkort er naturligvis bannet på utenlandske spillnettsider. Lurer på hvem vi kan takke for det? Aaaah, faen. Glemte helt det. Husker jeg dreiv å kuka med no slikt sist jeg skulle spille poker. Det ble no-go den gang. Men har fått en bra stream, så things are good good Takk for tipset likevel Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Pogba med en strøken crosser! Fryers har jaggu imponert med kula i beina i dag forresten. Kvalitet. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road Part-time supporters vet du. Vi klarte å fylle over 70.000 mot Crawley og hadde i snitt flest tilskuere i hele ligasystemet når vi var nede i 1.div på syttitallet, dvs lenge før fotballen ble en stor greie som i dag. En ting er å ha 70 000, en annen ting er å ha stemninga tilsvarende tilskuertallet 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Skal ikke se bort ifra at slip-upen til Pogba sniker seg med på "2011/2012 Leeds United Season highlights". 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ohh.. spiller Amos? Ser ikke kampen, men hvordan gjør han det? Både han og Diouf er jo TL-kjenninger. Og spesiell grunn til at Giggs ble tatt av? Endret 20. september 2011 av Samara Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Åhh, chippen fortjente å havne i mål. Owen virker å være i form i dag! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road Part-time supporters vet du. Vi klarte å fylle over 70.000 mot Crawley og hadde i snitt flest tilskuere i hele ligasystemet når vi var nede i 1.div på syttitallet, dvs lenge før fotballen ble en stor greie som i dag. En ting er å ha 70 000, en annen ting er å ha stemninga tilsvarende tilskuertallet Slutt å grin. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Haha, Owen gir Macheda en bones mens Macheda tar håndatrykk rundt knoklene til Owen. + i boka for Owen, - for Maechda. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road Part-time supporters vet du. Vi klarte å fylle over 70.000 mot Crawley og hadde i snitt flest tilskuere i hele ligasystemet når vi var nede i 1.div på syttitallet, dvs lenge før fotballen ble en stor greie som i dag. En ting er å ha 70 000, en annen ting er å ha stemninga tilsvarende tilskuertallet Slutt å grin. Hvis du gir meg et lommetørkle så Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road Part-time supporters vet du. Vi klarte å fylle over 70.000 mot Crawley og hadde i snitt flest tilskuere i hele ligasystemet når vi var nede i 1.div på syttitallet, dvs lenge før fotballen ble en stor greie som i dag. En ting er å ha 70 000, en annen ting er å ha stemninga tilsvarende tilskuertallet Lille gutten min, hør bare i aften. Hører bare Red Army jeg. Stille som i grava fra hjemmefansen Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 En ting er å ha 70 000, en annen ting er å ha stemninga tilsvarende tilskuertallet Sier han som hører til gjengen som blir rævkjørt av bortefansen på Elland Road i kveld. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Berbatov har skuffet meg stort i dag, han har ikke akkurat vist seg frem så mye.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kom igjen da Berbatov, vis deg litt frem! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Haha, Owen gir Macheda en bones mens Macheda tar håndatrykk rundt knoklene til Owen. + i boka for Owen, - for Maechda. Hahahaha så det. "Owend", Macheda. Fy faen han suger er så lei fyren. Zeke er the shiiiiit btw! DE langpasnignene av Fryers. Love it! Endret 20. september 2011 av tc47 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Zeke > Carragher! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå