Old Game Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Giggs > Ronaldo&Messi For ei luke! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Med unntak av Suarez er han bedre enn alle angrepsspillerne deres. Hvordan svarer det på spørsmålet mitt? Er ikke Liverpool verdens beste klubb? Endret 20. september 2011 av Latias Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gutter. Er nettopp hjemme. Hvor får jeg sett kampen? Canal Digital? Finner ikke onlinestreaming-greiene deres. FORT FORT Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Csports.no 59,- for kamp. Skynd deg så får du høydepunkter fra første. EDIT: Tar ca 30 sekunder å opprette konto og betale og du går rett til kampen. Funker som f..! Kvaliteten er forresten tilsvarende MAX sine tippeligakamper. Endret 20. september 2011 av Alastor Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gutter. Er nettopp hjemme. Hvor får jeg sett kampen? Canal Digital? Finner ikke onlinestreaming-greiene deres. FORT FORT Jeg ser min på bet365.com, tror ikke man trenger å betale for å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er ikke Liverpool verdens beste klubb? Så du sier du mener det? Wow... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er ikke Liverpool verdens beste klubb? Så du sier du mener det? Wow... Er vel heller en pisstake av Deres fans. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Herlig 1. omgang!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 rioferdy5 Rio FerdinandGiggs Giggs will tear u apart again!! 3 - 0.....young Zeke fryers having a solid debut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er vel heller en pisstake av Deres fans. Hvem? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er eg i Lpool tråden nå? Kan vi drite en lang marsj i den fjotteklubben og konse om kampen? 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gutter. Er nettopp hjemme. Hvor får jeg sett kampen? Canal Digital? Finner ikke onlinestreaming-greiene deres. FORT FORT Jeg ser min på bet365.com, tror ikke man trenger å betale for å se. GAWD, får jo ikke gjort innskudd. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Å spille Leeds av sin egen hjemmebane betyr da masse, samme hvor ubetydelig carling cup er. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road Det sier vel mer om Leeds enn noe annet. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Giggs er klasse han. Føffan. Snakket med naboen min rett før målet at han må score i ligaen. Giggs hørte visst på halve setningen. Diouf har sækka litt, Macheda mye. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er fler enn det er til en vanlig ligakamp hos dere, selv åpningskampen. Tydeligvis er Manchester United en større publikumsmagnet selv i Leeds enn Leeds United i seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er eg i Lpool tråden nå? Kan vi drite en lang marsj i den fjotteklubben og konse om kampen? Det var brukeren Latias som dro Liverpool inn i dette. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gutter. Er nettopp hjemme. Hvor får jeg sett kampen? Canal Digital? Finner ikke onlinestreaming-greiene deres. FORT FORT Jeg ser min på bet365.com, tror ikke man trenger å betale for å se. GAWD, får jo ikke gjort innskudd. Du må bruke Entropay, tar cirka 5 sekunder å sette opp. Norske nettkort er naturligvis bannet på utenlandske spillnettsider. Lurer på hvem vi kan takke for det? 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road Part-time supporters vet du. Vi klarte å fylle over 70.000 mot Crawley og hadde i snitt flest tilskuere i hele ligasystemet når vi var nede i 1.div på syttitallet, dvs lenge før fotballen ble en stor greie som i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå