Gå til innhold

Kamptråd CC: Leeds - Manchester United


The Hoff

Anbefalte innlegg

Jeg ser en god del reservekamper og leser generelt mye om reservene. Utrolig at jeg ikke har registrert navnet før. Høres ut som et NFL-lag. San Fransisco Fryers.

 

Blir nok anger management etter kampen på meg. Streamen hakker i 90 minutter og etter at Becchio runner de oransje bollekinna til Amos for 5te gang i løpet av kvelden, så sprekker det nok, selv for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette blir en kjedelig drittkamp uten like. Har ingen forventninger. Hallo, Diouf og Macheda på vingene? Diouf greit, han spilte litt på vingen for Blackburn, men Macheda kommer til å bli en katastrofe uten like. Også er jeg litt skuffa over at Pogba ikke starter, men håper han får hvertfall en halvtime. Noe må jo uansett Ferguson gjøre når vi ligger under 2-0 etter 60 minutter...

Lenke til kommentar

4 strikers, damn son. Men fy faen, Valencia på backen var unødvendig kunne jo brukt han på vingen i dag har gledet meg lenge til å se han tilbake og etter litt match fitness. Selv om, som sagt, han var syk på back mot Chelsea. Styrke, fart, smart fotballhjerne, så han har egentlig alt han trenger. Men får se hvordan dette går!

 

Btw, Sky sier Fryers er VENSTREback. Hva gjør Fergie på? (Selv om han har prøvd seg på midtstopper før i reservelaget.

Lenke til kommentar

Hahaha, Diouf er såå dårlig han. Reine komedien

 

Haha ja. Trodde jeg skulle dette av stolen da han sparket et solid hull i lufta på det håpløse raid-forsøket i stad.

 

Ellers så støtter jeg egentlig Valencia på høyreback. Vi har shitloads med skader i forsvaret, så det er viktig å få drillet han der. Ekstremt viktig at Evans, Evra og Jones får hvile.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...