Gå til innhold

Kamptråd CC: Leeds - Manchester United


The Hoff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ligacupen er i gang. Flott anledning for M. United å revansjere det smått utrolige tapet mot Leeds for to sesonger siden.

 

Litt off topic, men dette laget Leeds t-skjorter av, med lagenes navn over 0-1 i stort, og tid og sted under der igjen.

ManU-Leeds.jpg

Kanskje litt vanskelig å se. Angrer meg for at jeg ikke tok ordentlig bilde av akkurat den skjorta.

 

Jeg er ikke Leeds-fan, men må innrømme at jeg syns det er litt gøy når "dårlige" lag slår "gode". F.eks også Follo-RBK i cupen i fjor.

Lenke til kommentar

Gutter. Er nettopp hjemme. Hvor får jeg sett kampen? Canal Digital? Finner ikke onlinestreaming-greiene deres. FORT FORT

 

Jeg ser min på bet365.com, tror ikke man trenger å betale for å se.

GAWD, får jo ikke gjort innskudd.

Du må bruke Entropay, tar cirka 5 sekunder å sette opp. Norske nettkort er naturligvis bannet på utenlandske spillnettsider. Lurer på hvem vi kan takke for det?

 

Aaaah, faen. Glemte helt det. Husker jeg dreiv å kuka med no slikt sist jeg skulle spille poker. Det ble no-go den gang. Men har fått en bra stream, så things are good good :)

Takk for tipset likevel :)

Lenke til kommentar

Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road

Part-time supporters vet du. Vi klarte å fylle over 70.000 mot Crawley og hadde i snitt flest tilskuere i hele ligasystemet når vi var nede i 1.div på syttitallet, dvs lenge før fotballen ble en stor greie som i dag.

En ting er å ha 70 000, en annen ting er å ha stemninga tilsvarende tilskuertallet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road

Part-time supporters vet du. Vi klarte å fylle over 70.000 mot Crawley og hadde i snitt flest tilskuere i hele ligasystemet når vi var nede i 1.div på syttitallet, dvs lenge før fotballen ble en stor greie som i dag.

En ting er å ha 70 000, en annen ting er å ha stemninga tilsvarende tilskuertallet

 

Slutt å grin.

Lenke til kommentar

Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road

Part-time supporters vet du. Vi klarte å fylle over 70.000 mot Crawley og hadde i snitt flest tilskuere i hele ligasystemet når vi var nede i 1.div på syttitallet, dvs lenge før fotballen ble en stor greie som i dag.

En ting er å ha 70 000, en annen ting er å ha stemninga tilsvarende tilskuertallet

 

Slutt å grin.

Hvis du gir meg et lommetørkle så

Lenke til kommentar

Gratulerer seier i en cup som betyr lite eller ingenting, er ikke engang fullt på Elland Road

Part-time supporters vet du. Vi klarte å fylle over 70.000 mot Crawley og hadde i snitt flest tilskuere i hele ligasystemet når vi var nede i 1.div på syttitallet, dvs lenge før fotballen ble en stor greie som i dag.

En ting er å ha 70 000, en annen ting er å ha stemninga tilsvarende tilskuertallet

Lille gutten min, hør bare i aften. Hører bare Red Army jeg. Stille som i grava fra hjemmefansen

Lenke til kommentar

Haha, Owen gir Macheda en bones mens Macheda tar håndatrykk rundt knoklene til Owen. + i boka for Owen, - for Maechda.

 

Hahahaha så det. "Owend", Macheda. Fy faen han suger er så lei fyren.

 

Zeke er the shiiiiit btw!

 

DE langpasnignene av Fryers. Love it!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...