Xanman Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) 20.09.2011 Arsenal - Shrewsbury Carling Cup 20:45 @ Ashburton Grove Forventet startoppstilling: Lukasz Fabianski Carl Jenkinson - Johan Djourou - Ignasi Miquel - Kieran Gibbs Francis Coquelin - Emmanuel Frimpong Alex Chamberlain - Ju Young Park - Yossi Benayoun Marouane Chamakh Endret 20. september 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 @YoungGunsBlog: Lots of youngsters involved in pre-Shrewsbury training. Interestingly, players also did some 4-4-2 work. Ikke umulig at vi kjører på med 4-4-2 i morgen, med Chamakh og Park/Afobe på topp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Dette blir en interessant kamp. Kan godt gå på en smell her. Shrewsbury har alt å vinne og hvis Arsenal sine spillere går inn med feil innstilling (undervurdere) kan det fort bli stygt. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Veldig interessert i å sjå Park, Chamberlain og Myachi frå start, og det får eg sannsynligvis også. Håper Santos kan få vise seg frå ei litt betre side også, forhåpentligvis vil han vere veldig offensiv og vise sine kvalitetar framover. Resultat? Ein plass mellom 6-0 og 0-6. Endret 19. september 2011 av TomWhittaker Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 var det ikke denne kampen som ikke ble vist på tv? Blir den vist på arsenal tv da? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Veldig interessert i å sjå Park, Chamberlain og Myachi frå start, og det får eg sannsynligvis også. Håper Santos kan få vise seg frå ei litt betre side også, forhåpentligvis vil han vere veldig offensiv og vise sine kvalitetar framover. Resultat? Ein plass mellom 6-0 og 0-6. Haha, godt tips Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Hjemmekamp mot Shrewsbury, ja! Vinner vi ikke denne begynner jeg sånn seriøst å spekulere hva som skjer i klubben.. Tror faktisk vi kommer langt i ligacupen i år (men da må de beste lagene ryke ut tidlig, som i fjor). Fabianski Jenkinson - Djourou - Miquel - Santos Frimpong - Coquelin Chamberlain - Ramsey - Miyaichi Park Benayoun kommer garanter til å spille, men dette er laget jeg håper på. 7 av disse 11 kommer garantert til og spille. Pangtips: 5 - 0 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Tror vi skal klare å avansere ganske lett. Lag fra lavere divisjoner kan ofte overraske på egen bane, men jeg har vanskeligheter for å se at vi taper mot et League 2-lag på Emirates. Jeg tror den labre innsatsen til noen av førstelagsspillerne kommer til å motivere våre sultne unggutter til å gi litt ekstra. Chamberlain kan for eksempel ta et gigantisk steg mot førstelaget vårt dersom han imponerer i morgen, med tanke på at Gervinho er den eneste kantspilleren vår som faktisk har imponert siden sesongstart. var det ikke denne kampen som ikke ble vist på tv? Blir den vist på arsenal tv da? Arsenal Player sender kampen i reprise noen minutter etter at den blir blåst av. Håper det blir mulig å finne en stream et eller annet sted. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Sitter ned forventningene og tipper 1-2, så blir jeg i alle fall ikke like knust som jeg har blitt de siste ukene. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Endret litt på lagoppstillingen: Lukasz Fabianski Carl Jenkinson - Johan Djourou - Ignasi Miquel - Kieran Gibbs Francis Coquelin - Emmanuel Frimpong Alex Chamberlain - Ju Young Park - Yossi Benayoun Marouane Chamakh Wenger har hintet til at han vil bruke Park som hengende spiss. Blir spennende å se hvordan det fungerer. Edit: Santos er visst ikke med i troppen. Spennende med Aneke, Boateng, Martinez, Özyakup, Ryo, Watt og Yennaris på benken. Håper spesielt at Aneke, Ryo og Ozzy får noen minutter. Endret 20. september 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Er Mannone skadet? Tviler sterkt på at Park starter på midtbanen. Tipper Yossi bytter plass med Park faktisk. Ellers tror jeg vi taper midtbanekrigen mot et hardtarbeidene Shrewsbury og at vi kommer til å slite med å skape sjanser. Blir en jevn kamp. 1-1 eller 2-1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Er Mannone skadet? Tror det, men Fabianski hadde garantert blitt prioritert uansett. Tviler sterkt på at Park starter på midtbanen. Tror som sagt at han starter som hengende spiss, men jeg ser at det kan misforstås ut i fra formasjonen jeg har satt opp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Er Mannone skadet? Tror det, men Fabianski hadde garantert blitt prioritert uansett. Tviler sterkt på at Park starter på midtbanen. Tror som sagt at han starter som hengende spiss, men jeg ser at det kan misforstås ut i fra formasjonen jeg har satt opp. Ja, men siden Martinez også er i troppen tenkte jeg på. Shea er vel også foran i køen? Som i 4-4-2? Det kan godt henne det, men synes det er merkelig å endre formasjon i en kamp der vi stiller med reserver. Kanskje Wenger vil se hvordan det fungerer... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ja, men siden Martinez også er i troppen tenkte jeg på. Shea er vel også foran i køen? Som i 4-4-2? Det kan godt henne det, men synes det er merkelig å endre formasjon i en kamp der vi stiller med reserver. Kanskje Wenger vil se hvordan det fungerer... Aha, da henger jeg med. Shea er på utlån, men hvis ikke hadde han nok vært på benken, i og med at han har mer erfaring. Martinez er dog det klart største talentet av dem. Det er egentlig ikke så veldig stor forskjell på 4-2-3-1 og 4-4-2 med hengende spiss. Tror det skal gå greit. Endret 20. september 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Skammer du deg over "Emirates Stadium" siden du alltid skriver Ashburton Grove, eller? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Skammer du deg over "Emirates Stadium" siden du alltid skriver Ashburton Grove, eller? Har jeg ikke oppklart det et par ganger før? The stadium name is often colloquially shortened from "Emirates Stadium" to "The Emirates", although some supporters continue to use the former name "Ashburton Grove" or even "The Grove" for the new stadium, especially those who object to the concept of corporate sponsorship of stadium names. This discrepancy between official and unofficial names is similar to the manner in which Arsenal's former ground, Arsenal Stadium, was almost universally referred to as "Highbury" by supporters, the media and the club itself. Endret 20. september 2011 av Le Professeur Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Synd at vi ikkje fekk kvitta oss med Squid og Almunia, som ikkje eingong kjem med i ein CC-tropp. Til sammen er det vel (nesten) £100k/veka som sitt å råtnar i godstolen heime. Endret 20. september 2011 av TomWhittaker Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Visst noen finner stream til denne tar jeg i mot med åpne armer (på pm naturligvis) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Synd at vi ikkje fekk kvitta oss med Squid og Almunia, som ikkje eingong kjem med i ein CC-tropp. Til sammen er det vel (nesten) £100k/veka som sitt å råtnar i godstolen heime. Vi kan i hvert fall trøste oss med at Squilvestre og kjegla er laangt unna førsteelleveren vår. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Synd at vi ikkje fekk kvitta oss med Squid og Almunia, som ikkje eingong kjem med i ein CC-tropp. Til sammen er det vel (nesten) £100k/veka som sitt å råtnar i godstolen heime. Vi kan i hvert fall trøste oss med at Squilvestre og kjegla er laangt unna førsteelleveren vår. Jepp, er ikkje verst berre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå