paithlezz Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Noen som kan anbefale en bra tv til den prisen. Den skal være 42-50 tommer, FULL HD, høy oppdateringsfrekvens(hz) og se bra ut. Helst ikke over 6000. Det viktigste for min del er at bildet går flytende. Har sett flere 600hz i ti tusen-klassen, som har hatt et mer hakkete bildeflyt enn 100hz modeller som koster mye mindre. Dette har jeg sett selv i flere butikker, og sett meg ut et par LG 50" med 100hz der bildet gikk helt flytelde, ingenting å utsette. Men ser litt på nettet nå, men vanskelig å si hva som går flytende og ikke, siden spesifikasjonene er litt villedende. Har til daglig brukt en pioneer kuro, så er kanskje litt godt vandt. Men vil bare at bildet er like flytende:) Noen som har tips? Helst LG eller Samsung, da disse har finest design. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Komplett har tilbud på 51" Samsung 600Mhz Plasma til 4995,-. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637913#info 1 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Takk for svar:) Er det garantert at at bildet går helt flytende? Så lenge den ser bra ut, har full hd 1080p og at bildet går helt flytende uansett, blir det nok kjøp:) Lenke til kommentar
SoW Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Komplett kjører også kampanje på en Panasonic 50" Plasma-TV. Vil den være et like godt kjøp? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du går fra det som i flere år og delevis fortsatt er kongen av skjermer til en billig skjerm..så du vil nok bli noe skuffet uansett hva du velger. Men jeg ville sett på den her i butikk å se om bilde egenskapene er bra nok http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=628509 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Dagstilbud hos MPX, dog en tusenlapp over budsjett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå