Gå til innhold

er det lyse som har sperra portene?

Anbefalte innlegg

hei jeg holder på og portforwarde min d-link ruter til mw2 på pc men får det ikke til har funne de rett protene men det går ikke har forsatt strict! :( har prøvd og så prøvd med kabel direkte fra telsey modemet men for forsatt strict, så da er det vell noen lyse porter jeg må åpne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan be Lyse om å sette sentralen i bridge. Da vil alle porter være åpne.

Ellers må du vel inn på siden din hos Lyse og forwarde porter.

ah ok men er det ikke noe fare ved og sette den i brigde mode? eks for og bli hacket? eller sperrer ruteren disse portene igjen?, så portforwarder jeg bare de portene jeg trenger?

Endret av hiims
Lenke til kommentar

Du har to routere, og kjører da med dobbelt NATing.

For å løse det kan du (som allerede foreslått) sette den ene i bridge modus. Alternativ kan du først forwarde porten fra Lyse boxen til D-link'en og deretter til PCen din.

å men er det enkelt og like enkelt og portforwarde lyse boksen som ruteren? er det bare og gå på lyse sin hjemmeside og logge inn med kunde nummer osv?

Lenke til kommentar

Sett lyseboxen i bridge(Du må ringe di og be di aktivere valget for det vist det ikke er der),blir ikke noe mer usikkert da D-Link routeren din vil gjøre samme jobb som lyseboxen gjør..

Sparer deg for mye styr..

Endret av taz
Lenke til kommentar

Sett lyseboxen i bridge(Du må ringe di og be di aktivere valget for det vist det ikke er der),blir ikke noe mer usikkert da D-Link routeren din vil gjøre samme jobb som lyseboxen gjør..

Sparer deg for mye styr..

hehe men det skal jo gå det vell åpne porter fra lyse så stenger ruteren den igjen, og så portforwarder jeg de til pcen? funke vell fjell d?

Lenke til kommentar

Bare å prøve det :thumbup: ,men mye enklere å ha lyseroueren i bridge..

Hvorfor gjøre det lett når du kan gjøre det vanskelig :whistle: ..kjører selv min lyserouter i bridge..

har ikke sån lyse router som sender ut tråløst nett bare en gamel telesy boks:D skal prøve og få lyseruteren i brigde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...