dkvam Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei! Skal sette sammen et billig og bra system , og lurer på om dere har noen gode råd. Trenger et system som er stabilt og holdbart. Det skal ikke overklokkes og prosessor hastighet bør ligge rundt 2Ghz +/- Noen som har gode råd? Mvh Daniel K. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 amd eller intel? Prisområde? Kan forsåvidt foreslå et bra amd-system Hk: Abit nf7-s Cpu: AMD Athlon XP2500+ "Barton" Ram har jeg ikke så mye greie på men en hvilken som helst 512mb pc3200 brikke skulle holde hvis du ikke skal overklokke Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 amd eller intel? Hk: Abit nf7-s Cpu: AMD Athlon XP2500+ "Barton" Ram har jeg ikke så mye greie på men en hvilken som helst 512mb pc3200 brikke skulle holde hvis du ikke skal overklokke TwinMOS PC2700 Barton kjører 166mhz fsb = DDR333 = PC2700 = No need for PC3200 husk kjøler! (Seff skal han ha AMD når han skal ha det billig) Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 amd eller intel? Hk: Abit nf7-s Cpu: AMD Athlon XP2500+ "Barton" Ram har jeg ikke så mye greie på men en hvilken som helst 512mb pc3200 brikke skulle holde hvis du ikke skal overklokke TwinMOS PC2700 Barton kjører 166mhz fsb = DDR333 = PC2700 = No need for PC3200 husk kjøler! (Seff skal han ha AMD når han skal ha det billig) Hva hvis han skal klokke? Det er idioti å begrense seg til 333 MHz FSB, når de fleste (med suksess) kjører 180-220 MHz FSB. Det største overklokkingspotensiale ligger i økning av FSB. Regner ikke med at han vil ha lavest ytelse, bare lavest pris :wink: NB! DDR3200 koster 218 kr. mer enn DD2700 for 512 hos Komplett. Det er det verd Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Hva hvis han skal klokke? No need to worry , det skal jeg ikke. Dette systemet skal gå helt standard. Regner ikke med at han vil ha lavest ytelse, bare lavest pris Dette var et riktig utsagn! Hadde ikke så mye meninger om det skulle være Intel eller AMD , bare den av de som leverer billigst og best! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå