ChrisR Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Hei kjære HW lesere! Som tittelen sier, så skal jeg gå i innkjøp av en RAID kontroller. Har lest på forumet her, andre forum, og noen timer på google. Uten noe positiv ut av det. Jeg gjikk nydlig i innkjøp av dette hovudkortet og planen var å få et noe lunde greit RAID oppsett, men det ble bare rot, og andre raid kontrollere vil ikke vises på "datamaskin". Har i dag 2stk SDM Kontrollereog et HighPoint RocketRAID 1720. Har i dag 6 stk disker fra WD, og 2 stk Samsung (Samsung diskene går til HighPont kortet) WD diskene er på hovudkortet, og jeg skulle gjerne hatt en kontroller som har 8 porter, som kan takler RAID 5 som jeg da skal sette desse i. Skal ha to til sånn jeg for fylt opp kontrollerkortet. Har du/dere noen gode anbefalinger til meg? Vil gjerne ha et som har HW raid, da det kommer til å bli en del trafikk på nettverksparty, stabilt og ikke koster skjorta, da jeg bare er lærling og ikke sååå god inntekt Tenker meg en pris fra 0-2500kr. Det er det jeg er villig til å gå for. Mvh ChrisR Endret 19. september 2011 av ChrisR Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Ingen formeninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå